صدا و سیمای فارس به مناسبت دهه کرامت ویژه برنامه‌های متنوع و خاصی را تدارک دیده و پخش می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا باغبان منش معاون سیمای فارس به تشریح ویژه برنامه‌های این حوزه پرداخت و گفت: کاشانه مهر در طول ایام دهه کرامت با ۱۰ برنامه ۷۵ دقیقه‌ای و صبج پارسی با ۱۰ برنامه ۶۰ دقیقه ای، «ویژه برنامه فارسی شو» با اجرای مشترک با خراسان رضوی و قم شب یکم ذی القعده و یازدهم ذی القعده به مدت ۴۸۰ دقیقه با بخش‌های شاد و متنوع این ایام را گرامی می‌دارد.

وی، ۱۰ ویژه برنامه تولیدی ۲۰ دقیقه‌ای در حرم مطهر شاهچراغ با حضور مسئولان و کارشناسان مذهبی و ارتباط زنده با شبکه‌های سراسری و استانی در روز پنجم و ششم ذی القعده را، از دیگر برنامه‌های سیمای فارس در این ایام بیان کرد.

معاون سیمای فارس تصریح کرد: یک هزار و ۱۰۰ دقیقه میان برنامه «مستند» و «وله» و حدود ۳۰۰ دقیقه «موسیقی و تصویر و کلیپ»، پخش «سه فیلم سینمایی» هر کدام به مدت ۹۰ دقیقه، برنامه «نگاه روز» در ۳ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای با موضوع تبیین و تشریح برنامه‌های دهه کرامت، «برنامه در شهر» و «گزارش روز» در طول دهه کرامت هرکدام جمعا ۱۰۰ دقیقه از ویژه برنامه‌های سیمای فارس در ایام دهه کرامت است.

یاسر جمالی معاون صدای مرکز فارس بیان کرد: نمایش بهشت آبی در ۳۰ قسمت ویژه حضرت احمدبن موسی (ع) تولید و امین ولایت در ۱۲۰ دقیقه با بخش‌های کارشناس مذهبی، حضور شاعران آیینی، گزارش از زائران، سرود‌های ویژه شاهچراغ، گفتگو با خدام و اجرای مشترک با رادیو ایران با رویکرد سومین حرم و بزرگداشت حضرت احمدبن موسی (ع) به مدت ۹۰ دقیقه و اجرای مشترک با مراکز قم و مشهد با رویکرد حرم‌های اهل بیت به مدت ۹۰ دقیقه در ایام دهه کرامت از صدای مرکز فارس پخش می‌شود.

جمالی گفت: گلدسته‌های آسمانی هر روز به مدت ۳۰ دقیقه به معرفی حرم مطهر احمدبن موسی (ع) و حرم‌های شریف دیگر می‌پردازد و پخش برنامه‌های منتخب جشنواره در کنداکتور دهه کرامت، پخش آنونس و آرم استیشن‌های ویژه احمدبن موسی از دیگر برنامه‌های رادیو فارس در این ایام است.

معاون صدای مرکز فارس تصریح کرد: مجله‌های رادیو و اطلاع رسانی از برنامه‌های سومین حرم اهل بیت (ع) در قالب ارتباط تلفنی و گزارش با مسئولان و دست اندرکاران حرم و برنامه گفتگو با حضور مسئولان و تبیین جایگاه حضرت احمد بن موسی و برنامه‌های توسعه فرهنگی عمرانی حرم به مدت ۴۵ دقیقه ودیگر برنامه‌ها به اقتضای حال و هوای برنامه به مناسبت دهه کرامت می‌پردازند.

خورشید سوار معاون فضای مجازی صدا و سیمای فارس گفت: تقطیع و انتشار برنامه‌های حوزه سیما و صدا در فضای مجازی، تهیه ۲۲ عکس نگاشت در خصوص حضرت احمدبن موسی علیه السلام و تولید یک موشن ویدئو در دردستور کار فضای مجازی این مرکز قرار دارد.

کرمی معاون خبر مرکز فارس نیز پوشش رویداد‌های مرکز و شهرستان ها، پوشش متناسب رویداد‌ها در رادیو، تلویزیون و فضای مجازی و تولید یک گزارش برای پخش در شبکه‌های ملی و استانی با موضوع دهه کرامت را از اقدامات واحد خبر این مرکز بیان کرد.

انتهای پیام/چ

برنامه‌های صدا و سیمای مرکز فارس در دهه کرامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار