توسعه همکاری‌های مشترک شرکت‌های دانش بنیان ایران و روسیه

در سفر معاون فناوری ریاست جمهوری اسلامی ایران به روسیه مذاکرات دو جانبه در خصوص توسعه همکاری‌های مشترک شرکت‌های دانش بنیان انجام شد.

توسعه همکاری‌های مشترک شرکت‌های دانش بنیان ایران و روسیهبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در سفر معاون فناوری ریاست جمهوری اسلامی ایران به روسیه مذاکرات دو جانبه و رودررو بین نمایندگان شرکت‌های دانش بنیان ایران با همتایان روس خود در مسکو برگزار خواهد شد.

در این نشست که با حضور برخی از مقامات و مسئولین تجاری دو کشور و سفیر کشورمان در روسیه برگزار خواهد شد ۶۸ شرکت از کشورمان در زمینه‌های مختلف دارویی، الکترونیک، تجهیزات پزشکی، بهره وری انرژی، صنایع دستی با همتایان خود در روسیه ملاقات و زمینه‌های همکاری مشترک و توسعه روابط را مورد بررسی قرار خواهند داد.

شرکت در نمایشگاه بین المللی اینوپروم در یکاترینبورگ و شرکت در نشست‌های تجاری در سوردلفسک و مسکو و دیدار با مقامات عالی رتبه روسیه با هدف توسعه روابط همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های فناوری و پیگیری آخرین وضعیت کمیسیون عالی فناوری بین دو کشور از مهمترین اهداف سفر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و هیات همراه به روسیه می‌باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: روسیه ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار