رئیس کمیسیون بهداشت گفت: هرگونه اقدام فرصت طلبانه برای پیشی‌گرفتن از رقیب در انتخابات، خیانت به ملت است.

فرصت طلبی‌های جناحی برای انتخابات آینده، خیانت استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی نوبخت حقیقی رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور امروز دوشنبه با اشاره به اهمیت شرایط حال حاضر کشور، گفت: هرگونه اقدام فرصت طلبانه جناحی، نقد و سیاه نمایی برای پیشی‌گرفتن از رقیب و چشم‌داشت برای وجاهت در انتخابات آینده، خیانت به ملت و آب به آسیاب دشمن ریختن است.

وی ادامه داد: اکنون در هماهنگی کامل با مسئولان کارآمد و متعهد دولت تمام تلاش ممکن را برای فراهم کردن مناسب‌ترین شرایط در امور بهداشت و درمان کشور به کار می‌بندیم تا در این بخش مردم عزیزمان جز تحمل غم بیماری و برخورداری از شرایط مطلوب درمانی و مشکل دیگری نداشته باشند که این موضوع هم از طریق حفظ حرمت پزشکان و تأمین تجهیزات مراکز بهداشتی و درمانی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، آموزشی و تحقیقاتی رخ می‌دهد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس بیان کرد: تهدیدات همه جانبه اقتصادی، نظامی، امنیتی و جنگ ناجوانمردانه روانی دشمن شرایطی را بر ما تحمیل کرده است که جز با هوشیاری دوراندیشی لازم و تمسک به حبل المتین الهی و پیروی از رهنمود‌های رهبری راه برون رفتی نخواهیم داشت؛ لذا حفظ وحدت، مقاومت و تلاش در جهت توسعه عدالت اجتماعی و تقویت زمینه‌های کمک به هم نوع و افزایش مهر و عطوفت اجتماعی در اولویت است.

نوبخت حقیقی افزود: حمله به نفتکش‌ها، ورود پهپاد جاسوسی به مرز‌های کشور و مانند آن تمهیدات دشمن صهیونیستی و مزدوران منطقه‌ای برای فراهم کردن بروز جنگ ناخواسته در منطقه است که البته با آمادگی نیرو‌های دفاعی کشور نتیجه‌ای جز روسیاهی برایشان نخواهد داشت.

وی مقاومت ملت ایران را باعث از هم پاشیدگی اردوگاه مخالفان دانست و خطاب به نمایندگان مجلس و مردم گفت: مقاومت مردم کشور، مجلس نمایندگان آمریکا مجبور به طرح مصوبه‌ای شدند که ترامپ از تصمیم مستقیم درباره حمله به ایران منع شده است و آن را به متمم بودجه وصل کردند تا مجلس سنای این کشور هم نتواند تصمیم حمله بگیرد.

نوبخت حقیقی افزود: یک سناتور پزشک جمهوری خواه در مجلس سنای آمریکا دو حرف منطقی زد و گفت که ایران یک کنشگر اصلی در منطقه است و به وزیر امور خارجه این کشور یادآوری کرد که به چه مناسبتی برای ایران تعیین تکلیف می‌کنید؟ همچنین این سناتور ادامه داد که آیا از اسرائیل خواسته‌اید که اسرار نظامی و هسته‌ای را افشا کند؟ آیا با وجود عربستان که ۱۲ هزار بار به یمن حمله کرده است، می‌خواهید ایران در منطقه فعالیتی نکند؟

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس تاکید کرد: باید بپذیریم در شرایط کاملا جنگی تحمل میزانی از خسارت‌ها اجتناب ناپذیر است، اما باید مسئولان با فراهم کردن شرایط عدالت اجتماعی در جهت تسکین این فشار‌ها کوشا باشد؛ تضمین کننده وحدت ملی و حرکت به سوی شرایط مطلوب، افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد ملی از طریق مبارزه با مفاسد اقتصادی، برخورد جدی با مفسدین و اصلاح ساختار‌های فساد انگیز است.

نوبخت حقیقی در پایان تصریح کرد: توجه به جوانان، کارمندان و کارگران و دیگر اقشار جامعه و فعالان استارتاپی می‌تواند راه پیشرفت و رفع مشکلات باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار