مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در سه ماهه سال جاری بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار متر مکعب آب جهت شرب در شهر خرمدره تولید شده است.

تولید بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار متر مکعب آب در شهر خرمدرهبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌ها باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان جزء قاسمیمدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اظهار داشت: میزان مصرف آب شرب در شهر خرمدره در همین مدت نیز یک میلیون متر مکعب بوده که نشان از هدر رفت ۲۰ درصدی آب دارد.

وی افزود: در سال جاری ۱۷۲ آحاد انشعاب به مشترکین خرمدره‌ای واگذار شده است که دو مورد از این انشعابات مربوط به متقاضیان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی می‌باشد.

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: شناسایی ۸ فقره انشعاب غیر مجاز و استاندارد سازی ۷۹ فقره انشعابات با قدمت بالا از دیگر اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان در شهر خرمدره طی سه ماهه نخست امسال بوده است.

جزء قاسمی تعداد کنتور‌های تعویض شده در شهر خرمدره در سال جاری را ۷۹ فقره اعلام کرده و اضافه کرد: تعداد ۱۹۲ مورد حوادث و اتفاقات شبکه توزیع آب نیز در این مدت رفع شده است.

وی از تعویض ۸ فقره شیر آتش نشانی به دلیل اتمام عمر مفید این شیر‌ها با هماهنگی شهرداری در سطح شهر خرمدره خبر داده و افزود: نوسازی و تعویض الکتروپمپ ایستگاه پمپاژ آبفای خرمدره نیز از جمله اقداماتی است که در راستای توسعه و استمرار خدمات به مشترکین در شهر خرمدره به انجام رسیده است.

این مسئول بیان داشت: جهت توزیع عادلانه و مناسب آب در شبکه خرمدره ۵ دستگاه فشار سنج لارگر دار آن لاین جهت کنترل فشار متعارف شبکه در نقاط مختلف شهر خرمدره نصب و راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد: با اجرای عملیات زون بندی و مدیریت فشار، از بروز حوادث و اتفاقات در شبکه توزیع آب پیگیری و همچنین هدر رفت آب کاهش می‌یابد.

 

انتهای پیام/ر

پنج دستگاه فشار سنج لارگرجهت کنترل فشار متعارف شبکه در شهر خرمدره نصب و راه اندازی شده است

برچسب ها: آبفا ، آب و فاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.