استاندار با استعفای سرپرست فرمانداری کهیگلویه موافقت کرد و سکان فرمانداری این شهرستان را به دست اتابک سپرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، صبح امروز آیین تکریم و معارفه فرماندارمعرفی فرماندار شهرستان کهگیلویه شهرستان کهگیلویه در حالی در سالن شهید زکی زاده فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

بنا به این گزارش در این مراسم طی حکمی از سوی حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد علیرضا اتابک به عنوان سرپرست جدید فرمانداری کهگیلویه معرفی و از خدمات جعفر نیکبخت فرماندار سابق قدردانی شد.

جعفر نیک بخت سرپرست پیشین فرمانداری کهگیلویه در این مراسم گفت: ده‌ها بار نامه استعفای خود را تقدیم استاندار کردم، ولی هر بار به دلایلی از پذیرش آن صرف نظر شد.

وی به اشاره به اینکه امام راحل به دلیل لایحه کاپیتالاسیون تبعید شد تا حق مردم پایمال نشود افزود: اولین بار  اسفند ماه ۹۷ نامه استعفای خود را تحویل استاندار دادم، ولی به دلیل وقوع سیلاب و شرایط خاص منطقه این استعفا از سوی استاندار مورد قبول واقع نشد.

نیکبخت گفت:۲۸ فروردین ماه استعفا کردم و تقدیم استاندار شد، اما صلاح ندیدند رسانه‌ای شودو بعد که دکتر کلانتری آمد و سفری به کهگیلویه داشت و این فرصتی شد تا موضوع استعفایم را مطرح کنم تا اینکه بالاخره جایگزین مشخص شد و با استعفای اینجانب موافقت شد.

جعفر نیکبخت با ابراز گلایه از برخی رفتار‌ها در حوزه‌های مختلف استانداری و فرمانداری شهرستان کهگیلویه گفت:  فرم اطلاعاتی بنده پس از شش ماه تکمیل و ارسال نشد که با پادرمیانی نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی فرم اطلاعتی تکمیل، تایید شد.

فرماندار پیشین کهگیلویه عنوان کرد: قطعاً می‌دانیم وقتی فضانا آرام باشد در آن فضا انگیزه کاری از بین خواهد رفت و حاشیه‌ها بر متن سوار می‌شود.

وی به برخی از ابهامات هم پاسخ داد و گفت: برخی می‌گویند بنده از مزایای فرمانداری استفاده کرده ام در حالی که حداقل حقوقم ماهانه سه میلیون تومان کمتر شد اضافه کار هم حداکثر ماهی ۸۰۰ هزار تومان دریافت کرده ام و، چون سرپرست بوده ام حق ماموریت هم دریافت نکرده ام.

نیکبخت افزود: از کسانی که مرا حمایت کردند و آن‌هایی که حمایت نکردند تقاضا دارم با آقای اتابک فرماندار جدید که بومی و از جنس وزارت کشور است وسابقه درخشانی در بخشداری‌ها دارد همکاری کافی داشته باشند.

نیکبخت در هنگام خداحافظی و تشکر قبل از هر چیز از مردم شریف کهگیلویه و بعد هم اصحاب رسانه تشکر کرد.

وی یادآوری کردمعارضات اجتماعی مانع پیشرفت می‌شود و از مردم خواست معارضات را کم کنند تا سرعت پیشرفت زیاد شود.

انتهای پیام/غ

تودیع و معارفه فرماندار کهگیلویه

برچسب ها: استانداری ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.