سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از فعالیت ۵ کارگروه مختلف در پروژه مهر این ناحیه خبر داد.

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اینکه پروژه مهر ۹۸ در ناحیه یک اهواز به عنوان برنامه‌ای اصلی و در صدر فعالیت‌ها قرار دارد، گفت: پروژه مهر نمادی از همبستگی، تحول، مدیریت کارآمد و هدفمند در نظام تعلیم و تربیت است.

او بیان کرد: ۵ کارگروه مختلف در پروژه مهر ناحیه یک اهواز با هدف آماده سازی فضای مطلوب برای تحصیل دانش آموزان، مشغول فعالیت هستند.

نیسی گمراوی با عنوان اینکه همیاری ارگان‌های و سازمان‌های ذیربط نقش مهمی در تحقق اهداف پروژه مهر دارد، اظهار داشت: پروژه مهر گامی در راستای سازماندهی و ساماندهی بهتر امور آموزشی و پرورشی است که با برنامه ریزی، شتاب و همدلی در مدارس این ناحیه حال اجرا است.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز به جلسات مشترک آموزش و پرورش این ناحیه و شهرداری‌های مناطق اشاره و تصریح کرد: کمبود فضای آموزشی و نیروی انسانی از جمله چالش‌های اصلی آموزش و پرورش را در بخش سازماندهی دانش آموزان و معلمان در این ناحیه تشکیل می‌دهد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه کیفیت‌بخشی، ارتقای عدالت آموزشی و تلاش برای تامین تجهیزات مورد نیاز مدارس، از مهم‌ترین مزیت‌های اجرای پروژه مهر در مدارس است، افزود: کیفیت بخشی آموزشی و ساماندهی نیروی انسانی مورد توجه ویژه است.

صادق نیسی گمراوی با بیان اینکه برنامه ریزی برای یک سال تحصیلی هدفمند و کارآمد در عرصه آموزشی و تربیتی در قالب پروژه مهر برنامه ریزی می‌شود، اذعان داشت: برنامه‌های راهبری این طرح در قالب ۵ کمیته تخصصی اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/گ

آغاز پروژه مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار