سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: زنگ پروژه مهر در ناحیه یک به صدا درآمد.

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز با اشاره به ابلاغ بخشنامه پروژه مهر ۹۹-۹۸ به مدارس گفت: مدیران مدارس نقش مهمی را در اجرای هرچه بهتر این پروژه ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۵ کارگروه اصلی در سطح منطقه پیگیری اقدامات پروژه مهر را بر عهده دارند، بیان کرد: کارگروه سازمان‌دهی نیروی انسانی، کارگروه تعمیر و تجهیز، کارگروه توجیه و تبلیغ و اطلاع‌رسانی، کارگروه تأیید صلاحیت و کارگروه نظارت و ارزیابی در اجرای پروژه مهر نقش اساسی را ایفا می‌کنند.

نیسی گمراوی با بیان این‌که نظارت دقیق و مستمر بر مدارس سطح ناحیه یک در طول اجرای پروژه مهر انجام می‌شود، اظهار داشت: مدارس با ۲۰ مؤلفه اصلی مورد ارزیابی کارگروه‌های تخصصی قرار می‌گیرند.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به پیگیری تکمیل و احداث پروژه‌های آموزشی به‌عنوان اقدامات مهم در پروژه مهر امسال ناحیه یک افزود: تحقق اهداف پروژه مهر گام مهمی در گسترش عدالت آموزشی است.

گفتنی است؛ پروژه مهر یکی از پروژه‌های ملی آموزش‌وپرورش به شمار می‌رود که از اول تیرماه تا آغاز سال تحصیلی با هدف بسترسازی برای آغاز سال تحصیلی مطلوب هدف گزاری می‌شود.

انتهای پیام/گ

اجرای پروژه مهر در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار