سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته و بر اساس استقبال بی نظیر مردم از رشته‌ی اسکیت، هم اکنون هیئت کرمان جزو ۷ هیئت برتر کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، کریم زاده سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت اسکیت استان کرمان که با حضور محمدرضایی رئیس فدراسیون، مرادی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان و اعضای این مجمع در تالار بهارستان کرمان برگزار شد، ضمن خیرمقدم به حضار شرکت کننده در مجمع، با اعلام اینکه ورزش استان کرمان در سال ۹۷، پیشرفت‌های قابل توجهی داشته، گفت: بهترین کاروان ورزشی ادوار تاریخ کرمان را پارسال با اعزام ۲۳ نماینده به رقابت‌های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا داشتیم.

او افزود: در همه‌ی رشته‌ها جهش‌های خوبی داشته ایم که عملکرد امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان خودش گویای این مطلب است.

کریم زاده با اشاره به اینکه سال ۹۷ دوستان اداره کل و هیئت‌های ورزشی زحمات زیادی کشیدند و دوران خوبی برای ورزش استان بود، از زحمات امیری خراسانی مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان کرمان در این زمینه قدردانی و ابراز امیدواری کرد: در سال جاری بتوانیم عملکرد پررنگ تری از خود بر جای بگذاریم.

 

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته و بر اساس استقبال بی نظیر مردم از رشته‌ی اسکیت، هم اکنون هیئت کرمان جزو ۷ هیئت برتر کشور است.

کریم زاده بیان داشت: امیدواریم با برنامه ریزی‌های بهتر و کار بیشتر طی امسال در بین سه هیئت برتر کشور باشیم.

او گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان همیشه در کنار هیئت‌های ورزشی به ویژه هیئت اسکیت استان بوده است.

کریم زاده با اشاره به اینکه فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی در بین فدراسیون‌ها به عنوان فدراسیون نمونه و برتر معرفی شده است این موفقیت را تبریک گفت و افزود: این امر نشان دهنده‌ی تلاش‌ها و برنامه ریزی‌های جنابعالی در این زمینه بوده است.

وی از رئیس فدراسیون اسکیت خواست: یکی از کرسی‌های این فدراسیون را به استان کرمان اختصاص دهد.

انتهای پیام/ب

مجمع انتخاباتی رئیس هیئت اسکیت استان کرمان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، اسکیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار