خطیب نماز جمعه شهرکرد گفت: غدیر نمونه‌ای از گسترش عدل است و پرچمدار غدیر مقاومت است.

غدیر نمونه‌ای از گسترش عدل استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت السلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۲۵ مرداد ۹۸ در مصلای امام خمینی (ره) این شهر گفت: در دنیا دو جریان بیشتر وجود ندارد یکی حق و دیگری باطل، که اگر غیر از راه حق را برگزینید بدون تردید نابود می‌شوید و دنیا را فساد خواهد گرفت.

او افزود: غدیر نمونه‌ای از گسترش عدل است که امروز پرچمدار غدیر مقاومت است، مقاومتی که از ایران شروع شد و امروز در فلسطین، لبنان، یمن، سوریه و جای جای کشور‌های مختلف به واسطه مسلمانان ادامه دارد.

خطیب نماز جمعه شهرکرد گفت: به زودی مردم یمن با مقاومت پیروزیشان را جشن میگیرند و خواب کسانی که نمی‌خواهند پرچم اسلام برافراشته شود را پریشان می‌کنند.

نکونام اضافه کرد: انگلیس کشتی ایران را توقیف کرد، اما هرگز فکر نمی‌کرد ایستادگی و هوشیاری ایران آن‌ها را مجبور می‌کند با ذلت آن را پس دهند.

او با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به ایران ادامه داد: سال‌ها تحمل شنکجه و سختی آزادگان، سرافرازی و عزت را برای کشورمان به ارمغان آورد.

نکونام ادامه داد: ثمره درس‌ها و مقاومت انقلاب امثال شیخ زکزاکی است که از نیجریه به قم میاید و سپس به کشورش میرود و میلیون‌ها شیعه را پرورش میدهد، دشمن از امثال شیخ زکزاکی می‌ترسد در واقع از مقاومت حق علیه باطل ترس دارد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به مشکلات اقتصادی که مردم با آن روبرو هستند، گفت: مسئولان تلاش کنند مشکلات مردم را ریشه ای‌تر برطرف کنند و به مطالبات مردم توجه کنند و به خواسته‌های به حق مردم رسیدگی کنند تا دشمن نتوانند از این فرصت سوء استفاده کنند.

نکونام خاطرنشان کرد: توحید اصلی‌ترین راه رستگاری است، تلاش برای زندگی سالم، خضوع در برابر خالق و انجام وظایف دینی از مهمترین مواردی است که باید در زندگی به آن توجه شود.

انتهای پیام/خ

پرچمدار غدیر مقاومت است

برچسب ها: خطبه ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار