با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، جوان ۳۰ ساله ایرانشهری از چنگال آدم ربایان رها شد.

جوان ۳۰ ساله ایرانشهری از چنگال آدم ربایانسردارمحمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: ساعت ۰۱:۱۰ بامداد دوازدهم اردیبهشت ماه سال جاری در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در شهرستان ایرانشهر بلافاصله تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

او افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شدجوانی ۳۰ ساله توسط سرنشینان مسلح یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در یکی از خیابان‌های ایرانشهر ربوده شده است.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از یک سری تحقیقات میدانی با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی تحقیقات گسترده‌ای را آغاز و هویت آدم ربایان را شناسایی و بلافاصله اقدامات خود را برای دستگیری آن‌ها آغاز کردند.


بیشتر بخوانید: آدم ربایی نافرجام با حضور بموقع پلیس زاهدان


این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: آدم‌ربایان که شناسایی شده و عرصه را بر خود تنگ دیده بودند، فرد ربوده شده را ظهر روز گذشته در یکی از خیابان‌های این شهرستان رهاکرده و از محل متواری شدند.

سردار قنبری با اشاره به اینکه علت آدم ربایی اختلافات مالی بوده است خاطر نشان کرد: با توجه به اطلاعات بدست آمده تحقیقات برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

انتهای پیام/ع

رهایی گروگان از چنگال آدم ربایان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار