سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان حمیدیه درخصوص برگزاری جشن در درمانگاه شبانه روزی این شهرستان و معطلی بیماران توضیحاتی ارائه داد.

مهران امین دزفولی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، درخصوص انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر معطلی بیماران در درمانگاه شبانه روزی در درمانگاه شبانه روزی این شهرستان گفت: در این درمانگاه پزشک، بهیار و... خدمات پزشکی و درمانی ارائه می‌دهند.

او بیان کرد: حدود ساعت ۱۱ صبح روز پنجشنبه ۳۱ مردادماه، یکی از همکاران بخاطر پایان طرح خود با آوردن شیرینی به درمانگاه از همکاران پذیرایی کرده و جشنی هم برگزار نشده و صرف شیرینی هم زمان خیلی کمی و حدود ۵ دقیقه به طول انجامیده است.

امین دزفولی اظهار داشت: در زمان این اقدام، تمامی پزشکان، کادر پزشکی، پزشک متخصص و... براساس روال عادی به ویزیت بیماران پرداخته اند، اورژانس، دندانپزشکی هم فعال بوده و هیچکدام از بیماران اعتراض نکردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به اینکه فقط فردی که اقدام به ضبط و پخش کلیپ کرده معترض است، به نظر می‌رسد هدف او غرض ورزی بوده و بقیه بیماران معترض نیستند و خوشبختانه مشکل خاصی به وجود نیامده است.

مهران امین دزفولی اذعان داشت: با توجه اینکه این درمانگاه تنها درمانگاه شهرستان حمیدیه است و در تمام ساعات مراجعان زیادی حضور دارند، در صورتیکه تخلفی رخ داده باشد حتما با افراد خاطی برخورد جدی خواهد شد.

براساس این گزارش، دیروز کلیپی در فضای مجازی درخصوص برگزاری جشن در درمانگاه حمیدیه و معطلی بیماران و اعتراض آن‌ها در فضای مجازی منتشر شده است که منجر به انحراف اذهان عمومی شده است که با پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز واقعیت این کلیپ مشخص شد.

انتهای پیام/گ

برگزاری جشن در درمانگاه حمیدیه شایعه است

برچسب ها: فضای مجازی ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.