مسئول تشکلهای دینی سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: از آغاز ماه ذالحجه پویش دیگری با عنوان «هم سرنوشتیم، ما یک خانواده‌ایم» شروع به فعالیت کرده که در ماه محرم با موضوع ازدواج و خانواده پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،حجت‌الاسلام حسن بابایی مسئول تشکلات دینی سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به همایش‌های آموزشی و توجیهی که برای مدیران هیئت‌های مذهبی، مداحان و مبلغین و مبلغان پیش از ایام دهه محرم برگزار شده است، اظهار داشت: دوره‌های آموزشی و توجیهی با موضوع تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و تحکیم بنیان خانواده در روز پنج شنبه، هفتم شهریور برگزار شد.

او افزود: یک هزار و ۲۰۰ نفر مبلغ و مبلغه از روز پنج شنبه گذشته به مکان‌هایی که درخواست مبلغین داشتند اعزام شدند.

مسئول تشکلات دینی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه دهه اول محرم امر به معروف و نهی از منکر عنوان گرفته است، تصریح کرد: در راستای اهمیت موضوع امر به معروف و نهی از منکر امروز از آمران معروف و ناهیان منکر در ۲۴ شهرستان استان اصفهان دعوت شدند تا در همایش بزرگ یاوران معروف و با عنوان «خانواده حسینی» که امروز (یک شنبه) برگزار می‌شود شرکت کنند.

او بیان داشت: به مناسبت دهه اول ماه محرم پویشی با عنوان «خانواده حسینی مطالبه گر و مسئول حسینی پاسخ گو» برپا می‌شود که از مسئولان استان درخواست شده تا هیئت مورد نظر را انتخاب کنند و با شرکت در هیئت مذهبی پاسخ پرسش‌های مردم را بدهند.

حجت‌الاسلام بابایی ابراز داشت: از آغاز ماه ذالحجه پویش دیگری با عنوان «هم سرنوشتیم، ما یک خانواده‌ایم» شروع به فعالیت کرده که در ماه محرم با موضوع ازدواج و خانواده پیگیری می‌شود.

او با اشاره به اینکه در کنار هیئت‌های مذهبی، نمایشگاه کتاب و با ۲۰۰ عنوان کتاب با موضوع خانواده با عنوان «شمیم حسینی» برگزار می‌شود، گفت: در مساعدت با شهرداری، جهاد کشاورزی و صنعت و معدن ارزاق هیأت‌های مذهبی تأمین شود.

انتهای پیام/م

 

برگزاری پویش «خانواده حسینی مطالبه گر و مسئول پاسخ گو» در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.