رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی گفت: گالری‌های تبلیغات شهری به مناسبت آغاز محرم با بیان پیام‌های کربلا شامل جوانمردی، نماز به پا داشتن، دل به خدا سپردن، وفاداری و صبر در نقاط مختلف شهر نصب شده است.

احمد رضایی، رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،گفت: شهر گنبد‌های فیروزه‌ای با فضاسازی‌های شهری و سیاه پوش کردن کوی و برزن، نصب تابلو‌های ویژه ماه محرم در گالری‌های تبلیغات شهری، غبارروبی منازل و مساجد، تهیه ملزومات نذری و برپایی مراسم‌های عزاداری برای سالار شهیدان، آماده و رنگ و بوی محرم گرفته است.
او درباره گالری‌های تبلیغات شهری به مناسبت محرم اظهار کرد: این گالری‌ها به مناسبت آغاز محرم با بیان پیام‌های کربلا شامل جوانمردی، نماز به پا داشتن، دل به خدا سپردن، وفاداری و صبر در نقاط مختلف شهر نصب شده است.

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این تابلو‌ها جایگزین تابلو‌های جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان با مضمون "از کودکان چه چیز‌هایی یاد بگیریم" شده است، ادامه داد: تعداد ۵ طرح با پیام‌های "نماز را به پا داریم، دل به خدا بسپاریم، صبر پیشه کنیم، جوانمرد باشیم و وفادار باشیم" با ۶۰ بار تکثیر در ۳۰۰ تابلوی تبلیغات شهری تا پایان دهه اول محرم مورد توجه شهروندان قرار می‌گیرد.

احمد رضایی بیان کرد: گرافیک تابلو‌های ویژه محرم با دیگر گالری‌های شهری متفاوت است که در این طرح‌ها سعی شده از نسخه‌ها و آثار قدیمی تصویرگری ماه محرم استفاده شود.

او ادامه داد: علاقه‌مندان برای دریافت این طرح‌ها می‌توانند به سایت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به آدرس esfahanfarhang.ir مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/ی
 
 

رنگ و بوی محرم در شهر

برچسب ها: شهرداری ، محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.