مدیر هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی گفت: مشکل فضای آموزشی تنها هنرستان کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد همچنان به قوت خود باقی است و به همین دلیل از پذیرش دانش‌آموزان که از مناطق محروم هستند معذوریم.

شور و شوق مدرسه و مشکل فضای آموزشی تنها هنرستان کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،امروز اولین روز از مهر ماه سال ۹۸ و آغاز بازگشایی مدارس است، دانش‌آموزان اولین روز سال جدید را با شور و شوقی وصف‌ناپذیر در کلاس درس حاضر شدند.

اما علاوه بر جمعیت  ۱۶۰ هزار نفری دانش‌آموزی که امروز با شور و شعف  سال را شروع کرده‌اند دانش‌آموزانی هم هستند که همچنان در وضعیت بلاتکلیفی به سر می‌برند چرا که مشکل فضای آموزشی تنها هنرستان کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به قوت خود باقی است.

سید ولی موسوی مدیر هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی (ره) در همین خصوص به خبرنگار فارس گفت: مشترک بودن فضای آموزشی هنرستان با فضای اداری بسترساز هر حادثه ناگواری است و علی‌رغم گزارشات متعدد و جلسات مختلف هنوز مشکل فضای آموزشی هنرستان حل نشده است.

او در ادامه گفت: در حال حاضر تعدادی دانش‌آموز که اکثر از مناطق محروم مانند گلال‌لوداب هستند در دفتر این هنرستان انتظار دارند ثبت‌نام شوند و، چون فضای کافی نداریم از پذیرش این افراد معذوریم.

موسوی با اشاره به دستور استاندار مبنی بر تشکیل کمیته ویژه رسیدگی به مشکلات فضای آموزشی این هنرستان گفت: این کمیته پنج‌شنبه گذشته تشکیل و مقرر شد ساختمان نظام مهندسی تخلیه شود. در صورتی که امروز نظام مهندسی جابه‌جا شود می‌توانیم ۲۵ تا ۳۰ دانش‌آموز را در پایه دهم ثبت‌نام کنیم.

مدیر هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی افزود: سیاست وزارت آموزش و پرورش توسعه رشته‌های فنی و حرفه‌ای است و در صورتی که دستور استاندار اجرا و ساختمان تخلیه شود ثبت‌نام دانش‌آموزان انجام و سال تحصیلی بدون مشکلی خواهند داشت.

انتهای پیام/پ

فضای آموزشی تنها هنرستان کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.