از مجموعه کتاب مهارت‌های زندگی با حضور مسئولان علوم پزشکی شیراز رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی بهادر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مراسم رونمایی از مجموعه کتاب راهنمایی عملی مهارت‌های زندگی که همزمان با نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی برگزار شد، دانش آموزان را پدران و مادران آینده و ثروت‌های اصلی کشور خواند که با موفقیت آن ها، ایرانی سربلند خواهیم داشت.

او، همکاری پدران و مادران با مربیان را موجب بهبود فرآیند‌های تربیت فرزندان دانست و گفت: بسیاری از مشکلات اجتماعی مانند ترافیک، احترام به یکدیگر، صبر و تحمل و رعایت حقوق همدیگر را می‌توان با آموزش در مدارس رفع کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به نقش کلیدی مربیان و معلمان در این زمینه اشاره کرد و ادامه داد: ریشه و اصالت ما، در فرهنگ و اخلاق ایرانی اسلامی است که باید به فرزندان خود منتقل کنیم.

محمد حبیبی مسئول دبیرخانه هیات امنای مجتمع علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این مراسم تصریح کرد: مجموعه کتاب راهنمایی عملی مهارت‌های زندگی، برای شش مقطع ابتدایی رونمایی شده است.

او، با بیان اینکه این مجموعه کتاب از سوی تیم مهارت‌های زندگی و اساتید دانشگاه تهیه شده، افزود: این کتاب با قصه و داستان آغاز و با کمک بازی‌ها و پویانمایی‌های ایرانی اسلامی، مهارت‌های زندگی به دانش آموزان آموزش داده می‌شود.

گفتنی است، این مراسم با حضور علی بهادر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، منصور کشفی مشاورعالی رئیس دانشگاه، کوروش عزیزی معاون فرهنگی و دانشجویی، کرامت الله افراشی مشاور رئیس دانشگاه در امور اجتماعی شدن نظام سلامت، روح الله حسینی مدیر روابط عمومی دانشگاه، محمد فیاض پور سرپرست معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش فارس، همزمان با نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی، در مرکز پیش دبستانی مجتمع علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

انتهای پیام/ت

رونمایی از مجموعه کتاب مهارت‌های زندگی در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار