معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت:مجموعه اقدامات وزارت راه باید به افزایش شاخص‌های بهبود زیستی منتج شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، شهرام آدم‌نژاد، معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی که در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی ارومیه برگزار شد، گفت:وزارت راه در حوزه مسکن بر تولید عرضه تلاش دارد تا جواب تقاضای مسکن دهک‌های خاص داده شود و در استان‌ها نیز باید برای سرعت بخشی به این مهم اهتمام شود.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی افزود:رویکرد وزارت راه و شهرسازی، از مجموعه اقدامات، افزایش شاخص‌های بهبود زیستی است و در این راستا توسعه حمل و نقل ریلی، کارآمدکردن بافت‌های فرسوده، جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز و توسعه حاشیه شهر‌ها مورد تاکید است که امیدواریم در استان نیز مورد توجه قرار گیرد.

او گفت:در اطراف شهر ارومیه و شهر‌های بزرگ استان زیستگاه‌های بزرگی ایجاد شده است که اگر مورد توجه قرار نگیرند در آینده برای شهرداری‌ها مشکل ایجاد خواهند کرد.

آدم نژاد افزود:آذربایجان غربی، استانی بسیار مستعد در تجارت، کشاورزی و گردشگری است که متاسفانه توجه زیادی به آن نشده است هرچند در سال‌های گذشته، شبکه شریانی مناسبی در استان اتفاق افتاده است، اما کافی نیست.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی بیان کرد:اگر در برخی استان‌های کشور، ایمنی ملی راه‌ها مهم است در آذربایجان غربی باید ایمنی بین المللی راه‌ها مورد توجه گیرد چراکه این استان متصل کننده آسیا به اروپا است.


انتهای پیام/م
 

سفر معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی به ارومیه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.