حق شناس در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تحویل ٥٠٠ واحد مسکونی تا ١٥ مهر به مردم سیل‌زده استان گلستان

استاندار گلستان گفت: حداقل ٥٠٠ واحد مسکونی تا ١٥ مهرماه به مصادف بار روز روستا به مردم مناطق سیل‌زده تحویل داده خواهد شد.

تحویل ٥٠٠ واحد مسکونی تا ١٥ مهر ماههادی حق شناس، استاندار گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت کنونی واحد‌های احداثی در مناطق سیل‌زده اظهار کرد: در حال حاضر حدود ٥ هزار و ٣٠٠ واحد پی‌کنی شده، ٤ هزار واحد هم به مرحله فوندانسیون رسیده است حداقل ٥٠٠ واحد مسکونی تا ١٥ مهرماه به مصادف بار روز روستا به مردم مناطق سیل‌زده تحویل داده خواهد شد.

او در ادامه گفت: در این فاصله زمانى واحد‌هایی که مرحله سقف و ستونشان به پایان می‌رسد وارد تحویل نهایى خواهند شد.


بیشتر بخوانید: علت تشدید سیل گلستان چه بود؟


استاندار گلستان تأکید کرد: از ۷ هزار و ۴۰۰ واحد احداثی سیل‌زده تا کنون قرارداد تسهیلات ساخت بیش از ۶ هزار واحد در بانک‌ها منعقد شده و روند ساخت با سرعت مناسبی در حال انجام است.

حق شناس یادآور شد: امیدواریم که بخش عمده‌ای از واحد‌ها را تا قبل از زمستان تحویل دهیم و در تلاش هستیم که ٩٠ درصد واحدها را تا پایان امسال به پایان برسانیم.

استاندار گلستان گفت: دلیل تأخیر برخی واحدها، انحصار وراثت، نزدیکی به رودخانه‌ها و مواردی از این قبیل بوده است، اما برای حل مشکل شهرداری‌ها را مکلف کردیم که  برای واحد‌های کنار رودخانه زمینی در مکانی مناسب مهیا کنند.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت ساخت واحدهای مسکونی مناطق سیل‌زده گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار