مراسم آغاز سال تحصیلی و افتتاحیه مرکز مهارت آموزی دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد.

افتتاح مرکز مهارت آموزی دانشگاه علوم اسلامی رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مراسم آغاز سال تحصیلی و افتتاحیه مرکز مهارت آموزی دانشگاه علوم اسلامی رضوی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی، افشین رحیمی گل‌خندان مدیرکل سازمان فنی حرفه‌ای خراسان رضوی و جمعی از مدیران و مسئولان آستان قدس رضوی و طلاب دانشگاه علوم اسلامی رضوی در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید حسن وحدتی شبیری رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی در این مراسم گفت: دانشگاه رضوی محلی برای اشاعه روایات اهل بیت (ع) و رساندن کلام آن بزرگواران به مردم است.

او با اشاره به اینکه سخنان انسان‌ساز و هدایت‌گر اهل بیت (ع) تنها مختص ما شیعیان نیست، بلکه برکات آن به بشریت می‌رسد، افزود: ما باید در این اندیشه باشیم که چگونه می‌توانیم ایده و آرمان امامت را به جهان امروز منتقل کنیم تا راهنما و راهبر انسانیت و بشر امروزی باشد.

او تصریح کرد: دانشگاه علوم اسلامی رضوی بعد از انقلاب اسلامی تاسیس شد و در واقع می‌توان آن را مولود انقلاب دانست، بنابراین باید گفتمان انقلاب اسلامی را به دنیا معرفی کند.

وحدتی شبیری ادامه داد: دانشگاه علوم اسلامی رضوی در بستر حوزه علمیه شکل گرفت و ما مدعی هستیم این دانشگاه در درجه اول یک حوزه علمیه است و این ویژگی پیامد‌هایی نیز دارد و مسئولیت‌های جدیدی را برای طلاب این دانشگاه ایجاد می‌کند.

انتهای پیام//ف.ح
 
 

دانشگاه رضوی محلی برای اشاعه روایات اهل بیت (ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.