محمد عبدالسلام اعلام کرد متجاوزان سعودی-آمریکایی قصد داشتند نیروهایی که به اسارت انصارالله درآمده بودند را بمباران کنند.

سخنگوی انصارالله: پستی متجاوزان در حدی است که می‌خواستند نیروهای خودشان را هم بمباران کنندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، «محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله یمن و رئیس هیئت مذاکره‌کننده دولت نجات ملی این کشور، اعلام کرد ائتلاف متجاوزان تلاش داشتند نیرو‌های خودی را که به دست نیرو‌های یمنی در عملیات «نصر من الله» به اسارت در آمدند، بمباران کنند.

محمد عبدالسلام در توئیتی نوشت: اوج پستی این است که ائتلاف متجاوزان به آن بخش از نیروهایشان که در عملیات نصر من الله کشته یا اسیر شدند: توجهی نکردند و حتی بدتر اینکه به صورت عمدی تلاش کردند اسرا را بمباران کنند.

وی افزود: حقایقی از تحولات میدانی که ارتش و کمیته‌های مردمی آن را با ارائه مستندات صوتی و تصویری علنی کردند، ادعا‌های رسانه‌های دشمن را بی اعتبار ساخت.

روز شنبه یحیی السریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن، از اجرای عملیات گسترده و مهم در محور نجران در جنوب عربستان با نام «نصر من الله» و به اسارت گرفتن هزاران مزدور سعودی خبر داد. (بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۳۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
پس جناب محمدعبدالسلام: اینها که به دست شما و رزمندگان غیور یمن اسیر شده اند را به عنوان اسرا نبینید تک تک این افراد اگر چنانچه سخنان شما واقعیت داشته باشد هر کدام به تنهائی یک بمب فعال و به اندازه یک موشک تخریبی هستند که اگر به آنطرف برگردند میتوانند زیر پایه های کاخ سلطنت حکام جور و ظلم منفجر شوند........اگر تا الآن تعداد نفرات ارتش و نیروهای مردمیN نفر بود با این تعداد اسیر گرفته شده تعداد نفرات رزمندگان شما+اسرای دشمن که نزد شماست= تعداد نفرات فعلی شما است که اگر به عنوان پیش قراول در خطوط مقدم جنگ از آنان علیه مواضع دشمنان شما با پشتیبانی رزمندگان مردمی و ارتش یمن و حمایت تامین جانی از آنان استفاده شود معادلات پیروزی و نصرت شما علیه دشمن تغییرات اساسی و با تحول شگرفی مواجه خواهد شد................
آخرین اخبار