معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: مجوز کالای همراه مسافر در خداآفرین صادر می‌شود .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، شاسفند معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: با تلاش‌های سازمان منطقه آزاد ارس و تعامل سازنده استاندار آذربایجان شرقی و ناظر گمرکات استان، بستر‌های لازم جهت صدور مجوز ورود کالای همراه مسافر در مرکز خداآفرین منطقه آزاد ارس مورد تصویب قرار گرفت.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس با اعلام این خبر گفت: با پیگیری سازمان منطقه آزاد ارس و انجام تمهیدات لازم، امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز آذربایجان شرقی با درخواست صدور مجوز کالای همراه مسافر در مرکز خداآفرین منطقه آزاد ارس موافقت به عمل آمده و این موضوع مورد تصویب قرار گرفت.

او افزود: مصوبه مذکور به کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور ارسال و با ابلاغ توسط وزارت کشور، ورود کالای همراه مسافر در مرکز خداآفرین به زودی عملیاتی خواهد شد.

شاسفند تاکید کرد: منطقه آزاد ارس به موازات فعالیت کالای همراه مسافر به محدوده خداآفرین نسبت به راه اندازی سیستم جامع مسافری گمرکی در مرکز اقدام و این سامانه را عملیاتی خواهد کرد.

او با اشاره به اینکه این موضوع یکی از خواسته‌های اصلی مردم منطقه بود، گفت: با فعال شدن سیستم صدور مجوز کالای همراه مسافر در مرکز خداآفرین، شاهد رونق بیشتری در منطقه خداآفرین خواهیم بود.

 

انتهای پیام/ش

 

مجوز کالای همراه مسافر در خداآفرین صادر می‌شود

برچسب ها: اشتغال ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.