سازنده بازی The Last of Us Part 2 اعلام کرد که این بازی دارای گزینه‌های دسترسی زیادی برای افراد کم توان خواهد بود.

بازی The Last of Us Part 2 دارای گزینه‌های دسترسی زیادی استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در چند سال اخیر بازی‌هخای ویدیویی برای گیمر‌های کم مهارت بسیار آزار دهنده شده است و افرادی که مهارت کمی در اجرای بازی‌ها دارند نمی‌توانند از داستان بازی‌ها به قدر کافی لذت ببرند. اما شرکت‌های توسعه دهنده بازی در عناوین جدید خود به فکر گیمر‌های کم مهارت بود‌اند و گزینه‌های دسترسی زیادی را برای گیمر‌ها ایجاد کردند تا از این طریق بتوانند سخت سختی بازی را به دلخواه تغییر داده و از داستان بازی لذت ببرد.

یکی از عناوین تازه وارد بازار که به دلیل وجود گزینه‌های دسترسی فراوان مورد تحسین قرار گرفت، بازی Gears 5 بود؛ اما به نظر می‌رسد شرکت ناتی داگ نیز قصد دارد در بازی The Last of Us Part 2 قابلیت‌های دسترسی زیادی را به بازی خود اضافه کند تا گیمر‌های کم مهارت نیز بتوانند در داستان بازی پیشروی کنند و روایت اصلی بازی را متوجه شوند.

افراد کم توان هم از بازی The Last of Us Part 2 لذت خواهند برد

نل دراکمن تهیه کنند بازی The Last of Us Part 2 اعلام کرد که در این بازی گزینه‌های دسترسی زیادی در اختیار گیمر‌ها خواهد بود. شرکت ناتی داگ در این بازی حتی برای گیمر‌هایی که از توانایی پایینی در شنیدن یا دیدن بهره می‌برند نیز گزینه‌هایی ایجاد کند تا همه‌ی افرادی که این بازی را خریداری می‌کنند بتوانند به بهترین نحو ممکن آن را اجرا کنند.


بیشتر بخوانید: استفاده از شیوه‌های مبارزاتی قدیمی در نسخه جدید مجموعه Trine


علاوه بر این بازی The Last of Us Part 2 دارای تنظیمات دشواری چندگانه برای گیمر‌ها خواهد بود و گیمر‌ها می‌توانند با توجه به مهارتی که در سبک اکشن دارند سطح سختی بازی را انتخاب کنند. همچنین طبق اعلام تهیه کننده بازی مذکور، این عنوان حتی در آسان‌ترین حالت ممکن نیز بسیار پرتنش خواهد بود و گیمر را به طور کامل در بازی غرق خواهد کرد.

با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر درباره عنوان The Last of Us Part 2 باید منتظر عرضه بازی مذکور به طور انحصاری برای کنسول PS4 در ۲۱ فوریه سال ۲۰۲۰ بود.

انتهای پیام/

بازی The Last of Us Part 2 دارای گزینه‌های دسترسی زیادی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار