سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان از آمادگی واحد رفع سدمعبر برای تسهیل عبور و مرور زائران اربعین حسینی خبر داد.

معابر تردد زائران اربعین پاکسازی خواهد شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدعلی گلشن سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان با تاکید بر آماده‌باش این مجموعه در مراسم پیاده‌روی اربعین بیان کرد: با توجه به تردد زائران کربلای حسینی از شهر همدان، معابر عمومی بلوار سردار همدانی، آیت‌الله نجفی و بلوار ارتش که در مسیر حرکت زوار قرار دارند به همت واحد رفع سد معبر پاکسازی و ساماندهی شد.

او با اشاره به اشغال این معابر عمومی با مشارکت تعدادی از کسبه و جلوگیری از بروز هرگونه حادثه خطرساز و ایجاد ترافیک، خواستار همکاری و حمایت هر چه بیشتر شهروندان و کسبه با ماموران رفع سد معبر برای تسهیل در تردد زائران مراسم پیاده‌روی اربعین و برقراری نظم و انضباط شهری شد.

سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان در پایان با اشاره به استقرار چندین واحد گشت خودرویی و نیروی ثابت به صورت شبانه‌روزی در مسیر‌های یاد شده برای پیشگیری و برخورد با هرگونه سدمعبر دستفروشان، بساط‌گستران و مغازه‌داران از شهروندان درخواست کرد شکایات خود را در این زمینه با شماره‌گیری تلفن ۱۳۷ به مرکز مدیریت جامع شهری اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/د.ا

آمادگی واحد رفع سد معبر برای تسهیل عبور و مرور زائران اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.