مسئول امور مالی موکب امامزاده محمد (ع) شهر نوش آباد وابسته به هیات‌های مذهبی از مجموع کمک‌های نقدی و غیرنقدی ۶ میلیارد ریالی شهروندان ولایت مدار و حسینی این شهر به موکب برای اسکان و پذیرایی از زائران اربعین در مسیر کربلای معلا خبرداد.

علی آقا اخباری، مسئول امور مالی موکب امامزاده محمد (ع) شهر نوش آباد وابسته به هیات‌های مذهبی، در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد اصغر محمدزاده، مدیر اجرایی زحمتکش و مخلص موکب که به رحمت خدا رفت گفت: کمک‌های غیرنقدی موکب شامل مواد غذایی و همکاری تبرعی رانندگان وسایل نقلیه و سایر افراد به ارزش ۳ میلیارد ریال و کمک‌های نقدی نیز به ارزش ۳ میلیارد ریال از شهر‌های نوش آباد، برزک، روستا‌های علوی، آبشیرین و حسنارود است.

او با تقدیر از مساعدمالی و بدون چشمداشت میثم محمدی، بانی خرید سوله‌های بیت الزهرایی و چادر واتر به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال برای اسکان زائران در موکب گفت: همکاری استاد ذبیح اله استادی و پسرش و استاد میرزا بهروزی و پسرش که به صورت صلواتی سوله‌های بیت الزهرایی را ساختند و کمک مالی دریافت نکردند قابل تقدیر و ستایش است.

به گفته او، آقایان سید جلال ساجدی نژاد، محمداحسان ابراهیمی، سید محسن قهی، میثم صالح، جواد دانشوری و آقای علی نمکی نیز رانندگان کامیون‌های حمل بار و کمک‌های غیرنقدی جمع آوری شده از ایران به محل موکب در کشور عراق هستند که به صورت تبرعی و رایگان همکاری و مشارکت کردند.

اهدای عرقیات به ارزش یک میلیارد ریال توسط مردم روستا‌های آبشیرین، حسنارود و شهر برزک

مسئول امور مالی موکب امامزاده محمد (ع) شهر نوش آباد وابسته به هیات‌های مذهبی، ضمن قدردانی از مردم خوب حسنارود، علوی و برزک برای اهدای حدود ۱۰ هزار لیتر گلاب و عرقیات به ارزش یک میلیارد ریال به این موکب گفت: دیگرکمک‌های غیرنقدی شامل شکر ۵ تن، قند یک تن، نبات یک تن، چای۱۵۰۰کیلو، نان حدود ۱۰ هزار عدد، پنیر۱۰ حلب، ۱۰ هزار عدد، حدود ۱۰ هزار عدد لیوان یکبار مصرف، ۵۰۰۰ عدد ظرف آش و خرید یک دستگاه شربت ساز به ارزش ۲۰ میلیون تومان است.

اخباری، پذیرای روزانه از زائرین اربعین حسینی با حلیم، عدسی، نان و پنیر در وعده صبحانه، چای ایرانی با طعم گلاب در ۲۴ ساعت شبانه روز و شربت بیدمشک به دلیل گرمای هوا را از دیگر اقدامات پذیرایی موکب امامزاده محمد (ع) شهر نوش آباد وابسته به هیات‌های مذهبی، یادآورشد و گفت: روزانه از ۱۵۰۰ نفر زائر اربعین حسینی در این موکب پذیرایی می‌شود.

 

مشارکت گسترده و عاشقانه جوانان عاشورایی در برپایی موکب

او، با اشاره به اینکه ۴۰ نفر از جوانان متدین و عاشق اهل بیت (ع) از شهر نوش‌آباد در برپایی، استقرار و فراهم کردن مقدمات و جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی موکب امامزاده محمد (ع) نوش آباد از شهروندان این شهر و دیگر بانیان خیر و خیرین نیکوکار فعالیت دارند افزود: خدمت و نوکری در دستگاه امام حسین (ع) بویژه به زائران کربلا و پیاده روی اربعین حسینی افتخاری بزرگ و پرخیر و برکت است که نصیب هر کسی نمی‌شود.

به گفته او، مدیریت و پرسنل صندوق باب الحوائج نوش آباد نیز حمایت چندین ساله از موکب امامزاده محمد (ع) دارند که جای قدردانی دارد.

شایان ذکر است: موکب امامزاده محمد (ع) شهر نوش آباد وابسته به هیات‌های مذهبی که به شماره ۱۲۲۹/۹۶ در ستاد بازسازی عتبات عالیات ثبت شده است برای پنجمین سال متوالی فعالیت خود را در جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی عاشقان اهل بیت (ع) و مشتاقان زیارت اربعین حسینی انجام داد و در مسیر نجف به کربلا

عمود ۲۸۷ حدود ۲۰ کیلومتری از نجف اشرف مستقر شده است.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار