جاماندگان اربعین در نیشابور روز اربعین از تکیه ابوالفضلی به سمت حرم امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) پیاده می‌روند.

برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین در نیشابورحجت الاسلام رضا حاجی بیگلو دبیر ستاد مردمی جاماندگان اربعین حسینی شهرستان نیشابور در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: پیاده‌روی جاماندگان اربعین یک مراسم عمومی از جنس راهپیمایی است که در روز اربعین در شهر‌های مختلف ایران برپا می‌شود و در این برنامه، عده‌ای از مردم که نتوانسته‌اند در پیاده‌روی اربعین در کشورعراق در مسیر نجف وکربلا شرکت کنند در مسیر‌های مشخصی در شهر‌های خود اقدام به پیاده‌روی می‌کنند.

او افزود: کاروان عظیم عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) شهر نیشابور با عنوان جاماندگان کربلای حسینی امسال برای دومین سال پیاپی به تاسی از پیاده روی میلیون‌ها عاشق سیدالشهداء (ع) در مسیر تکیه ابوالفضلی به سمت حرم امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) نیشابورپیاده روی می‌کنند.

او ادامه داد: عزاداران حسینی و جاماندگان اربعین در نیشابور ساعت نه صبح روز شنبه ۲۷ مهر ۹۸ مصادف با اربعین حسینی ازمقابل تکیه ابوالفضلی به سمت حرم امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) به یاد زائران اربعین پیاده می‌روند.

حجت الاسلام حاجی بگلو افزود: چهارده کمک هزینه جایزه سفر کربلا به قید قرعه به شرکت کنندگان وکسانیکه کلمه «اربعین» را به شماره ۵۰۰۰۲۲۰۱۰ پیامک کننداهدا می‌گردد و در این مسیر هفده موکب از عزاداران پذیرایی می‌کنند.

دبیر ستاد مردمی جاماندگان اربعین حسینی شهرستان نیشابور تصریح کرد: جاماندگان اربعین در نیشابور پس از طی مسافت بیش از ۵ کیلومتری تکیه ابوالفضلی تا امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) به قرائت زیارت اربعین خواهند پرداخت وبا مداحی مداحان اهل بیت (ع) به عزاداری خواهند پرداخت.
 
انتهای پیام//س. ح
 
 

راهپیمایی جاماندگان اربعین در نیشابور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.