عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: هرکسی از روی علم و عقل و عناد با انقلاب و با خون شهدا در افتاد، رسوا شده است.

هر کسی از روی علم و عناد با انقلاب در افتاد، رسوا شده استسیدرضا اکرمی، عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به دستگیری سرشبکه کانال معاند کانال آمدنیوز، گفت: ما در انقلاب اسلامی ۴۱ ساله هم آزمایشگاه‌ها و نمایشگاه‌ها عجیبی دیدیم و مشاهده کردیم که این انقلاب، انقلابی مورد عنایت خداوند متعال است و هرکسی در هر لباسی، در هر زمان و مکانی از روی علم و عقل و عناد با انقلاب و با خون شهدا در افتاد، رسوا شده است.

او ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در طول این ۴۱ سال، از سایت ها، احزاب، گروه‌ها و آدم‌های مختلف مانند کومله، دموکرات، منافقین و امثال آن‌ها در داخل و در خارج آسیب‌های سنگینی دیده است.

اکرمی افزود: دشمنان نظام توجه نکردند این انقلاب، یک انقلاب دینی و مردمی و مورد توجه پروردگار است که اگر نبود هر حادثه‌ای مانند جنگ تحمیلی، توطئه‌ها و تحریم ها، آن را از بین برده بود؛ اما این انقلاب توانسته بر همه این موارد پیروز شود و با موفقیت از آنها عبور کند.

عضو جامعه روحانیت مبارز همچنین گفت: من قیامت صغری را در انقلاب اسلامی می‌بینم، زیرا اگر کسی با این انقلاب در بیفتد و در مقابل آن بایستد، در هر لباس یا رده‌ای باشد، مجازات سختی خواهد شد که داستان آمدنیوز هم یکی از همین موارد است.

او در پایان خاطرنشان کرد: هر که خود ظلم می‌کند یا به ظالم کمک می‌کند یا در مقابل ظالم سکوت می‌کند، در ظلم انجام شده سهیم و شریک است، حتی افرادی که هرچند به مقدار کم از این گروه حمایت کردند یا در مقابل این ظلم سکوت کردند، خود نیز در ظلم صورت گرفته شریک هستند و به عاقبت سختی دچار خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: اصولگرا ، آمدنیوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار