وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: داخلی سازی بسیاری از قطعات دستگاه حفار قطارشهری مشهد بیانگر این است که به تدریج وابستگی خیرد آنها از خارج به حداقل رسیده است.

ساخت قطعات دستگاه حفار قطارشهری مشهد، بیانگر قطع تدریجی وابستگی به کشورهای دیگر استبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در جمع خبرنگاران و در بازدید از مراسم خروج دستگاه حفار قطارشهری مشهد از ایستگاه امامیه گفت: پیشرفت پروژه قطارشهری مشهد، الگویی از اقتصاد مقاومتی است که این امر نشان دهنده اتکا به توان فنی و اجرایی داخلی است.

او با بیان اینکه خروج این دستگاه حفار نتایج مهمی دارد، افزود: در حوزه اقتصاد مقاومتی و توسعه درون زا، این پروژه قابل توجه و اهمیت است.

دژپسند بیان کرد: حفاری این دستگاه در پنج کیلومتر به صورت مداوم و تعمیر و تجهیز همزمان آن بیانگر توان فنی مطلوب در مشهد است و اجرای کامل برنامه طبق هدفگذاری انجام شده که نشان از درایت و هماهنگی تیم‌های برنامه ریزی و اجرایی دارد.
 
وزیر اقتصاد با بیان اینکه از ظرفیت نیروی جوان و توان داخلی در مدیریت شهری و ساخت قطارشهری در مشهد، استفاده شده است، افزود: با توجه به اینکه خراسان رضوی قابلیت الگو شدن در ابعاد مختلف را دارد که پروژه قطارشهری مشهد نمونه ای از آن است.

انتهای پیام//ف.ح
 
 

دستگاه حفار قطارشهری مشهد پس از ۵.۲ کیلومتر حفاری از ایستگاه امامت خارج شد

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.