نماینده، ولی فقه در استان همدان گفت: با نخریدن کالای قاچاق به اشتغال جوانان و اقتصاد کشور کمک کنیم.

نخریدت کالای قاچاق کمک به اقتصاد کشور و اشتغال جوانانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقه در استان همدان شامگاه دو شنبه در دیدار با اعضا کمیسیون قاچاق کالا استان همدان  گفت: ورود هر کالای قاچاق شغلی را در کشور از بین می‌برد و جوانی را بیکار می‌کند و لذا نیازمند ترویج فرهنگی در کشور هستیم که با نخریدن کالای قاچاق به اشتغال جوانان و اقتصاد کشور کمک کند.

او با تاکید بر اهمیت مبارزه با قاچاق کالا اظهار داشت: متاسفانه در بحث قاچاق کالا هنوز آن فرهنگ عمومی که قاچاق را نهی کند در جامعه وجود ندارد.

نماینده ولی فقه در استان همدان افزود: آن چه در جامعه به آن نیاز داریم ایجاد قبح اجتماعی برای قاچاق است چه فردی که قاچاق می‌کنند و چه کسی که جنس قاچاق را خریداری می‌کند.

آیت الله شعبانیبا بیان اینکه یکی از مطالبات جدی مردم بحث اشتغال است بیان کرد:  جامعه اگر بداند خرید کالای قاچاق چه زیان‌هایی بر بازار و اقتصاد کشور دارد هیچ گاه به سمت خرید این اجناس نمی‌روند.

او تاکید کرد:  زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ترویج این فرهنگ نیازمند تبلیغ و اطلاع رسانی هستیم

وی بر اطلاع‌رسانی اثرات مخرب قاچاق تاکید کرد و گفت: اگر مردم باید بدانند ورود کالای قاچاق فرزند خودشان را بیکار می‌کند هیچگاه با خرید کالای قاچاق با آن ها همراه نخواهند شد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه برای حل این مشکل هماهنگی دولت، مسولان و مردم الزامی است گفت: مردم با پیوستن به این امر و حمایت از تولید داخل نقش مستقیمی در ایجاد اشتغال خواهند داشت.

آیت الله شعبانی تاکید کرد: مردم اگر از آسیب‌هایی کالا ی قاچاق کالا  آگاه  شوند در رفع این مشکل همکاری خواهند کرد.

انتهای پیام/د.ا

 ورود هر کالای قاچاق شغلی را در کشور از بین می‌برد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.