معارضان محلی مانع اجرای طرح های بهسازی، آسفالت و برق رسانی شهرک بهاران لنده هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، فرماندار و جمعی از مسئولان ادارات خدمات رسان شهرستان لنده به منظور بررسی مشکلات شهرک بهاران از این شهرک بازدید کردند.
معارضان چالش اصلی مسئولان در شهرک بهاران لنده با بیان مشکلات خود از قبیل نبود جدول کشی، شبکه برق مناسب، زیرسازی و آسفالت کوچه‌ها و معابر و نداشتن راه مناسب به جاده اصلی خواستار رفع این مشکلات شدند.
فرماندار شهرستان لنده گفت: مشکلات این شهرک در جلسات مختلف بررسی و تذکر‌های لازم در این خصوص به مسئولان ابلاغ شده است.
سید خدادوست موسوی با تاکید بر نقش مشارکت مردم در ارائه خدمات افزود: براساس نقشه طرح تفصیلی شهرداری، همکاری مردم درخصوص عقب نشینی برای اجرای طرح‌ها ضروری است.
عضو شورای شهر لنده نیز در خصوص مشکلات این شهرک گفت: در سنوات گذشته کار‌هایی در راستای خدمات رسانی مطلوب انجام شده، اما به دلیل همکاری نکردن مردم و وجود معارضان اجازه کار به شهرداری داده نشده است.
عطب الله آهنجان افزود: شهرداری ضمن تخریب جدول قدیمی و انتقال آن به جلوی پایه‌های برق در یکی از خیابان‌های این شهرک، پایه‌های برق جدیدی براساس نقشه طرح تفصیلی با ۱۴ متر در خیابان اصلی و ۱۲ متر در خیابان‌های فرعی نصب شده است.
رئیس اداره برق شهرستان لنده هم گفت: نبود جدول گذاری از سوی شهرداری و رعایت نکردن حریم پیاده رو از جمله مشکلات پیش روی این شرکت است.
مالک رازنهان افزود: برق شهرک بهاران، سرآسیاب و روستای مالشیخ پس از عبور از لنده، مال ملا و چندین روستای دیگر به این روستا‌ها می‌رسد.
او با بیان اینکه از سال ۹۶ انتقال برق از شهر لنده به این شهرک و روستا‌های مذکور با اعتباری افزون بر ۲۷۰ میلیون تومان با جانمایی تیر‌های برق فشار متوسط انجام شده است ادامه داد: معارضان در شهرک بهاران مانع اجرای کامل این طرح شده اند.
 
انتهای پیام/ک

معارضان چالش اصلی مسئولان در شهرک بهاران لنده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.