رونمایی از تمبر" موقوفه ظهیریه"

در حاشیه دیدار مسئولان اداره کل اوقاف و امورخیریه استان آذربایجان شرقی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، از تمبر اختصاصی "موقوفه ظهیریه" رونمایی شد.

رونمایی از تمبربه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم رونمایی از تمبر موقوفه ظهیریه امروز یازدهم آبان ماه به مناسبت هفته وقف در دفتر نمایندگی ولی فقیه در تبریز برگزار شد. حجت الاسلام شهاب‌الدين حسينی مديركل اداره کل اوقاف و امورخیریه استان و جمعی از مسئولان و کارکنان نیز حضور داشتند.

تمبر مذکور توسط حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ممهور به مهر شرکت ملی پست شد و دیگر مدیران و مسئولان استانی حاضر حاشیه آن را توشیح کردند.

نماينده ولی فقيه در این دیدار بر ضرورت جاری شدن فرهنگ وقف در جامعه تاكيد كرد و گفت: گسترش اين فرهنگ به توليد ملی كمک می‌كند و محرومیت را در جامعه کاهش می‌دهد.

او گفت: احیاء و بهره‌گیری کاربردی موقوفات افزایش اعتماد عمومی را در جامعه به دنبال دارد و مسئولان مذهبی و فرهنگی می‌توانند با یک برنامه‌ریزی صحیح و رویکرد اصولی در جهت‌دهی افکار عمومی به سمت فرهنگ وقف مؤثر باشند.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: شرکت ملی پست ، تبریز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار