در بسته خبر‌های انتظامی ۱۳ آبان استان کرمان درباره توقیف خودرو سوزوکی با خلافی بالا و دستگیری زورگیر تلفن همراه شهر کرمان مطالبی خواهید خواند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بسته خبرهای انتظامی سیزده آبان کرمان این خبرها را می خوانید:

یک دستگاه خودروی سوزوکی ویتارا به علت خلافی بالا به مبلغ هفت میلیون و سیصد هزار تومان با تلاش پلیس راه زرند توقیف و روانه پارکینگ شد.

رئیس پلیس راه زرند با اشاره به تشدید طرح‌ها و تدابیر ترافیکی پلیس راه با شروع ایام سرد سال از رانندگان خواست همواره با سرعت مطمئنه و احتیاط کامل رانندگی کنند.

دستبند پلیس بر دستان سارق زورگیر تلفن همراه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری یک سارق زورگیر تلفن همراه و کشف ۱۱ فقره سرقت در عملیات مأموران کلانتری ۱۳ این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ محمدرضا فداء با اشاره به اعتراف این سارق به ۱۱ فقره زورگیری تلفن همراه از شهروندان در سطح شهر کرمان گفت: این فرد پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۵۰ رأس گوسفند فاقد مجوز حمل در منوجان

فرمانده انتظامی شهرستان منوجان  از کشف ۵۰ رأس دام فاقد مجوز حمل از ۲ دستگاه خودروی نیسان در محور اصلی کهنوج-بندرعباس خبر داد.

سرهنگ محمودی با اشاره به ارزش ۸۵۰ میلیون ریالی این احشام افزود: دام کشف شده تحویل اداره دامپزشکی و فرد متخلف پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف بار قهوه سبز قاچاق در سیرجان

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون بنز حامل قهوه سبز قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و یکصد میلیون ریال در شهرستان سیرجان خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری با اشاره به معرفی راننده و صاحب این بار به مرجع قضائی یادآور شد: یکی از گسترده‌ترین ماموریت‌های پلیس شهرستان سیرجان، جلوگیری از ورود کالای قاچاق و پیشگیری از خروج غیرمجاز کالا است که بحمدالله همواره کار‌های خوبی انجام شده و قطعا این تلاش‌ها زمینه ساز رشد و شکوفایی اقتصاد بومی و ملی هستند.

کشف ۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق

سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر استان کرمان از کشف ۱۲ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در عملیات ماموران یگان تکاوری ۱۱۴ شهرستان بم خبر داد.

سرهنگ"عبدالعلی روانبخش"گفت: در راستای اجرای تدابیر فرمانده انتظامی استان مبنی بر تشدید برخورد با قاچاقچیان سوخت، ماموران یگان تکاوری ۱۱۴ بم در محدوده جاده خاکی محور ریگان-ایرانشهر یک کاروان خودروئی حمل سوخت قاچاق شامل ۱۲ دستگاه خودروی سواری را متوقف و در مجموع ۱۲ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق که در جاساز‌های پلاستیکی در حال حمل بودند، کشف کردند.

سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر با اشاره به خطرات بسیار زیاد حمل سوخت از طریق خودرو‌های سواری و وانت گفت: پلیس با اینگونه اقدامات خطرناک و زیانبار برای اقتصاد کشور با جدیت برخورد می‌کند که بحمدالله همواره عملکرد خوبی در یگان‌های تکاوری استان رقم خورده است.

انتهای پیام/ی

کشف دام قاچاق در کرمان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار