سرپرست فرمانداری ویژه فسا گفت: ۳۴ میلیارد تومان به پروژ‌های عمرانی شهرستان فسا اختصاص یافت.

تخصیص ۳۴ میلیارد تومان به پروژ‌های عمرانی فسابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرپرست فرمانداری ویژه فسا در جلسه توزیع اعتبارات متوازن شهرستان فسا  اظهار داشت: در سال مالی جاری ۳۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای پروژه‌های عمرانی شهرستان فسا اختصاص داده شد.

آرگیو با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۱۳۰ پروژه عمرانی در سطح شهرستان فسا در دست اجرا است، افزود: مهمترین اولویت تخصیص اعتبارات در سال جاری به پروژه‌هایی که دارای پیشرفت فیزیکی خوبی هستند و در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند تخصیص داده می‌شود.

او با اشاره به اینکه این اعتبارات نسبت به پارسال ۱۲ درصد افزایش داشته است، گفت: سال گذشته مبلغی بالغ بر ۲۹ میلیارد تومان از محل اعتبارات متوازن اختصاص داده شد که از این میزان اعتبار بیش از ۵۰ درصد توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان جذب شده است.

سرپرست فرمانداری ویژه فسا ادامه داد: امسال سهم اعتبارات سه درصد نفت و گاز، استانی و متوازن در شهرستان فسا در حدود ۵۰ میلیارد تومان بود که نسبت به سال گذشته رشد بسیار خوبی داشته است.

او ادامه داد: اعتبارات امسال در بخش‌های مختلف آموزشی، آب و فاضلاب، تامین آب شرب روستایی، بهداشت و درمان، توسعه خدمات روستایی و شهری و ورزش در سطح شهرستان تخصیص داده می‌شود.
انتهای پیام/م

تخصیص ۳۴ میلیارد تومان به پروژ‌های عمرانی فسا

برچسب ها: عمران ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار