شاخص بورس اوراق بهادار تهران در دومین روز آذر، با رشد ۱۰۴۷.۰۵ واحدی به پله ۳۰۶ هزار و ۴۳ واحدی رسید.

بوبه گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس اوراق بهادار تهران در دومین روز آذر، با رشد ۱۰۴۷.۰۵ واحدی به پله ۳۰۶ هزار و ۴۳ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات از ۴ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن یک میلیارد سهم طی ۷۶۱ هزار نوبت معاملاتی است.


بیشتر بخوانید: رشد ۲ هزار و ۱۶۲ واحدی بورس در ابتدای معاملات 


نماد‌های پر بیننده امروز پارس، حکشتی، وپاسار، شیران و سفار با روند صعودی و شپدیس و فولاد با روند نزولی خود را آغاز کردند.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با رشد ۱۴.۴۸ واحدی به پله ۳ هزار و ۹۶۴ واحدی رسید. بر این اساس ارزش کل معاملات از ۳ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۹۱ میلیون سهم طی ۸۳ هزار نوبت معاملاتی است.

 

در معاملات در دومین روز آذر ماه با رشد ۶۲۵ واحدی به پله ۳۰۵ هزار و ۶۲۲ واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد ۲ هزار و ۶۰۱ سهم اوراق بهادار به ارزش ۱۲ میلیون و ۵۵۹ هزار و ۸۷۴ ریال در بیش از ۳۰۶ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۱۶۷ واحد، شاخص آزاد شناور ۸۳۱ واحد، شاخص بازار دوم ۴۶۷۲ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۸۳۶ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۵۵۹ واحد رشد و شاخص بازار اول ۳۰۰ واحد کاهش را تجربه کرد.
 
شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با رشد بیش از ۴ واحدی به پله ۳ هزار و ۹۵۴ واحدی رسید.

در بازار فرابورس نیز تعداد ۹۸۶ هزار و ۲۹۹ سهم اوراق بهادار به ارزش ۲۰ میلیون و ۵۴۳ هزار و ۱۰۹ ریال در بیش ۱۸۰ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار