مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌ها استانداری اردبیل گفت: مدیریت پسماند چالش اصلی شهرداری‌های این استان است و اغلب شهر‌ها در این زمینه با مشکلاتی مواجه هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جواد زنجانی، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری اردبیل امروز در نشست با رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: رعایت ضوابط زیست محیطی و اصول دفع و دفن زباله از الزامات است و این موضوع از طریق کارگروه مدیریت پسماند استان و تعامل و هماهنگی با مقامات عالی استانی تا حصول نتیجه نهایی پیگیری خواهد شد.

او افزود: جهاد دانشگاهی با طرح "امکان بازیافت پسماند و زباله‌های شهری استان اردبیل" در این حوزه ورود کرده و امیدواریم با اجرایی شدن آن شاهد حل این معضل در استان باشیم.

زنجانی از حضور فعال جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مختلف علمی، آموزشی و پژوهشی استان قدردانی کرد و گفت: این نهاد برای اهداف اولویت‌دار تلاش کرده و در انجام ماموریت‌های خود، همکاری خوبی با دستگاه‌های اجرایی دارد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری اردبیل اظهارداشت: جهاد دانشگاهی نهادی موفق در حوزه علم، پژوهش، تحقیقات، فناوری‌های نوین و همچنین فعال در عرصه اشتغالزایی و مهارت‌افزایی است و می‌تواند در توسعه استان نقش ایفا کند.

رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل نیز گفت: این واحد دانشگاهی با فعالیت‌های دانش‌محور در حوزه‌های پژوهشی، آموزشی، فرهنگی، کارآفرینی و اشتغال برای رفع خلاء‌های استان گام برمی‌دارد.

مهران اوچی اردبیلی افزود: جهاد دانشگاهی استان با بهره‌مندی از ظرفیت پنج مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت خود دوره‌های آموزشی مهارت‌محور را برای ارتقای توانمندی نیروی انسانی و ایجاد اشتغال تدوین و برگزار می‌کند.

انتهای پیام/ع

رعایت ضوابط زیست محیطی و اصول دفع و دفن زباله از الزامات است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.