معاون سازمان بهزیستی کشور گفت: خانواده مستحق ترین جزئی از اجتماع است که در وضعیت کنونی نیاز به حمایت دارد.

 به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجید رضازاده معاون سازمان بهزیستی کشور ، در دومین همایش تجلیل از حامیان خانواده در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم‌پزشکی کاشان گفت: ما متأسفانه در کشور با مشکلات متعدد اجتماعی از جمله اعتیاد و سایر آسیب‌های اجتماعی که نیاز به کنترل دارد روبرو هستیم.

او، تصریح کرد: برای کنترل آسیب‌های اجتماعی باید چند قدمی به عقب برداریم و از تربیت فرزندان با ایجاد همه آمادگی‌ها از قبل بویژه آمادگی کامل برای ازدواج شروع کنیم.

به گفته او، متاسفانه ما برای آماده کردن فرزندان کمتر وقت می‌گذاریم و هزینه می‌کنیم در حالی که باید در مواقع قبل از ازدواج اطلاعات کافی به جوانان داده شود.

 

لزوم توجه و وقت گذاری کافی برای آمادگی جوانان قبل از ازدواج در خانواده

 
رضازاده، دادن مشاوره‌های قبل از ازدواج و حتی بعد از آن مشاوره‌های خانواده افزون بر تربیت فرزندان و ایجاد آمادگی فرزندان قبل از ازدواج را تاکید کرد و گفت: سازمان بهزیستی یکی از کلان پروژه‌هایی که امسال شروع کرده است بحث ارتقای سلامت خانواده با همه اضلاع دربرگیرنده آن است شبیه همین اقدامی که شما در کاشان با جزییات بیشتر و در سطح گسترده‌تر آغاز کردید و انجام دادید.

او، با اظهار امیدواری از اینکه بنیاد حامیان خانواده به کمک آن‌ها بیاید و بتواند برنامه‌های خود را در این زمینه با مشارکت بهزیستی فعال کند گفت: کاری که در کاشان در حمایت از خانواده و تحکیم آن انجام شده است کاری بسیار بزرگ و نیکو است که انتظار می‌رود ادامه یابد تا ما شاهد وجود خانواده‌هایی که خود یک دانشگاه در تربیت فرزند برای آینده بهتر جامعه باشند شویم.

انتهای پیام/م
برچسب ها: بهزیستی ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.