مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۹۲ زندانی جرائم غیر عمد از زندان‌های استان کرمان آزاد شده اند.

سید حجت الله موسوی قوام، مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه  از ابتدای امسال تاکنون ۱۹۲ زندانی  با مبلغ حدود ۶۸ میلیارد و ۷۰۵ میلیون ریال از زندان‌های این استان آزاد شده اند، گفت: این تعداد زندانی از محل کمک‌های مردمی، ستاد دیه کشور، بانک ها، صندوق تامین خسارت و ستاد دیه استان کرمان و اخذ رضایت شاکی آزاد شده اند.

او با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۹۳ زندانی جرایم غیر عمد در زندان‌های استان کرمان به سر می‌برند، افزود: از این تعداد ۱۰۴ نفر بدهکار مالی و ۷۹ نفر محکومین به مهریه و نفقه، مابقی بدهکار دیه و دیه تصادفات هستند.

موسوی قوام با بیان اینکه بالاترین آمار موجودی زندانیان جرایم غیر عمد مربوط به زندان کرمان و کمترین مربوط به زندان کهنوج است؛ تصریح کرد: زندان کرمان با ۷۶ مددجو و کهنوج با ۶ نفر کمترین آمار موجودی زندانیان جرایم غیر عمد است.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۱۹۳ زندانی جرایم غیر عمد در زندان‌های استان کرمان به سر می‌برند، گفت: برای آزادی این تعداد ۵ میلیارد تومان نیاز است.

موسوی قوام گفت:از ابتدای امسال تاکنون ۲۶جشن گلریزان در سطح استان برگزار شده که ۱۰ میلیارد تومان تعهد خیرین بوده که ۷۵ درصد این مبلغ وصول شده است.

انتهای پیام/ی

از ابتدای امسال تاکنون ۲۶جشن گلریزان در سطح استان کرمان برگزار شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار