مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز گفت: پس از اصلاح قیمت بنزین بعضی از خطوط تردد تاکسی‌ و البته آژانس‌ها اقدام به افزایش نرخ کرایه کرده اند که این امر نیازمند تشدید نظارت‌ است.

نظارت بر نرخ کرایه ها ادامه داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، علی اکبر مختاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز صبح امروز در ستاد تنظیم بازار استان البرز که در سالن شهدای دولت برگزار شد گفت: پس از اعلام قیمت جدید بنزین تمامی خطوط تاکسیرانی نرخ کرایه را افزایش داده بودند که بازرسی و کنترل قیمت‌ها انجام شد و هم اکنون قسمت کرایه به حالت قبل بازگشته است و تنها چند خط تردد تاکسی‌ها هنوز افزایش قیمت را دارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان این که علی رغم گشت های تاکسیرانی و انجام بازرسی ها برخی خطوط تاکسیرانی هنوز افزایش نرخ تاکسی ها را دارند، گفت: لازم است در خصوص کنترل نرخ تاکسی های شهری، تدابیر لازم از سوی سازمان حمل و نقل بار ومسافر شهرداری کرج صورت گیرد.

مختاری افزود: در میان آژانس‌ها نرخ خود را افزایش داده اند و باید با نظارت جدی تر این مراکز را کنترل کنیم.

او گفت: در بحث مدیریت پسماند و انتقال آن، علی رغم این که ماشین های حمل پسماند های بیمارستانی گازسوز هستند در کرج شاهد افزایش شدید نرخ حمل توسط این وسایل نقلیه را شاهد بوده ایم.

مختاری در پایان افزود: حضور تیم های بازرسی تعزیرات حکومتی به صورت مستمر در سطح شهر حضور دارند.

انتهای پیام /ج.خ

تشدید نظارت ها بر نرخ کرایه تاکسی و آژانس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.