رییس هیات قایقرانی خوزستان از برگزاری رقابت‌های قایقرانی آب‌های خروشان قهرمانی کشور به میزبانی شهرستان دزفول خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلال دریس رییس هیات قایقرانی استان خوزستان گفت: رقابت‌های قایقرانی آب‌های خروشان قهرمانی کشور با حضور استان‌های سراسر کشور به صورت تیمی و انفرادی در دی ماه سال جاری به میزبانی شهرستان دزفول برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه نفرات برتر رقابت‌ها به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند افزود: با توجه به این که برای اولین بار میزبان این رقابت‌ها در استان هستیم باید با حساسیت بیشتری کار را دنبال کنیم.

دریس اظهار داشت: بیشتر مناطق استان از نعمت آب و رودخانه برخوردار هستند، اما اکثر تجهیزات آن‌ها فرسوده بوده و جوابگوی شهرستان‌ها نیست. در خوزستان وضعیت خوبی در بخش سد و منابع آبی وجود دارد که با کمک مسوولان می‌توانیم به قطب اول قایقرانی کشور تبدیل شویم.

رییس هیات قایقرانی استان خوزستان، عمده‌ترین مشکل قایقرانی استان را نبود زیرساخت و تجهیزات مناسب عنوان کرد و ادامه داد: امیدواریم ارگان‌های استان در این خصوص به ما کمک کنند.

این مقام مسئول بیان داشت: امیدواریم برخی از ارگان‌های استان که در زمینه قایقرانی فعالیت می‌کنند به ما کمک کرده و به نوعی بتوان از تجهیزات آن‌ها به منظور رشد و ارتقاء قایقرانی استفاده کرد.

انتهای پیام/گ

برگزاری مسابقات قایقرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار