فرمانده انتظامی شهرستان ایلام عنوان کرد؛

دستگیری ۸ سارق و کشف ۱۸ فقره انواع سرقت در ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به اجرای طرح پیشگیری از سرقت و دستگیری ۸ سارق گفت:در این طرح ۱۸ فقره انواع سرقت کشف شده است.

دستگیری ۸ سارق و کشف ۱۸ فقره انواع سرقت در ایلام

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام , گفت:پس از وقوع چند فقره سرقت و همچنین تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ موضوع به صورت ویژه در دستور کار یگان‌های اجرایی شهرستان قرار گرفت.

او ادامه داد:با بررسی محل انجام سرقت‌ها و همچنین تحقیقات میدانی و با اشرافیت کامل ۸ سارقان شناسایی و تحت کنترل قرار گرفتند.

سرهنگ موسوی با بیان اینکه امنیت مطالبه به حق شهروندان است اضافه کرد:در چند عملیات جداگانه ۸ سارق دستگیر و به ۱۸ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ جمالی از مشارکت و همراهی خوب مردم با پلیس قدردانی کرد و اظهار کرد:متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به اینکه پلیس براساس وظیفه ذاتی خود برای تامین امنیت و آرامش شهروندان تمام تلاش خود را به کار خواهد بست، یادآورشد:شهروندان توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی را جدی بگیرند و در صورت مشاهده افراد مشکوک از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.