تأسیس مراکز نوآوری موجب تحول در آموزش عالی خواهد شد

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی گفت: تأسیس مراکز کارآفرینی و نوآوری موجب تحول عظیمی در سطوح مختلف آموزش عالی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، معصومی  رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه پیام نور عجب شیر با بیان اینکه دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی با داشتن ۲۹ مرکز و واحد در سطح استان در حال فعالیت است گفت: باید مراکز رشد و نوآوری را در همه دانشگاه‌ها توسعه دهیم.

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی گفت: تأسیس مراکز کارآفرینی و نوآوری موجب تحول عظیمی در سطوح مختلف آموزش عالی می‌شود.

او افزود: اگر بتوانیم ایده‌ها و خلاقیت‌های جوانان را به سمت مراکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه هدایت کرده و با تجهیز امکانات آن‌ها را به مرحله تجاری سازی و تولید برسانیم، شاهد موفقیت‌های روزافزون و گسترده‌ای در دانشگاه پیام نور خواهیم بود و این امر به سبب همدلی و حمایت مسئولین و تلاش جوانان میسر خواهد شد.

او به حمایت ۱۰ میلیون تومانی دولت از طرح‌های نوآورانه در قالب اعطای وام بلاعوض اشاره کرد و گفت: دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی با داشتن مراکز نوآوری و کارآفرینی یکی از استان‌های برتر و پیشرو در این زمینه بوده و جذب دانشجویان مستعد و حمایت از ایده‌های کارآفرینی از مهمترین اهداف آن است.

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی افزود: مرکز کارآفرینی و نوآوری پیام نور عجب شیر به عنوان یکی از مرکز فعال کارآفرینی دانشگاه در سطح استان می‌باشد که با تعامل مناسب صورت گرفته در ادارات شهرستان شاهد حضور و بروز ایده‌های مختلف در این مرکز نوآوری هستیم.

 اصغرپور فرماندار عجب شیر نیز در این آیین به مزیت‌های شهرستان اشاره و گفت: این شهرستان با داشتن ظرفیت‌های مختلف در عرصه‌های کشاورزی و صنعت و معدن، زمینه‌های مناسبی برای فعالیت مرکز رشد علم و فناوری دارد.

 اصغرپور افزود: مدیر جدید دانشگاه پیام نور عجب شیر در جهت تقویت سطح علمی و ارتقاء فعالیتهای دانشگاه پیام نور در شهرستان تلاش بیشتری باید انجام دهد.

او گفت: به منظور تقویت جایگاه آموزش عالی در سطح شهرستان مساعدت، پیگیری و همفکری لازم صورت خواهد گرفت.

در این مراسم علی باغبان بعنوان رئیس جدید دانشگاه پیام نور واحد عجب شیر، معرفی و از زحمات یحیی نورالدینی اقدم تقدیر شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.