مهم‌ترین حوادث امروز، دوشنبه ۲ دی ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز دوشنبه ۲ دی ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

دستگیری سارقان مسلح در دزفول

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: در پی وقوع ۲ فقره سرقت مسلحانه درباغات شهرستان، شناسایی و دستگیری سارقان بصورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با تشکیل اکیپ ویژه‌ای از نیرو‌های مجرب و همکاری ماموران انتظامی پاسگاه "شمس آباد"، با اقدامات فنی و اطلاعاتی و بررسی صحنه جرم ۴ سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ گراوندی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی تلفن همراه فاقد سیم کارت کشف شد، ادامه داد: متهمان در مواجه حضوری مورد شناسایی مالباختگان قرار گرفتند.

کشف ۳۱ کیلو موادمخدر شیشه و ۴۰ هزار دلار قاچاق در هویزه

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: پلیس امنیت عمومی و ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان هویزه با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) از انتقال یک محموله موادمخدر صنعتی که از کشور‌های شرقی وارد شده به این شهرستان مطلع و دستگیری آن را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او با بیان اینکه ماموران پلیس با پایش دقیق اطلاعاتی خودروی سواری پراید حامل موادمخدر را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آن را متوقف کردند که راننده آن با توجه به تاریکی هوا و پوشش منطقه از درختان متواری شد، اظهار داشت: در بازرسی از خودروی توقیفی ۳۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه و یک کیلوگرم حشیش کشف و دستگیری قاچاقچی متواری به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سردار عباس زاده تصریح کرد: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان هویزه با کار اطلاعاتی قاچاقچی مذکور به همراه همدستش با خودروی پژو ۴۰۵ را شناسایی و پس از تعقیب و گریز دستگیر کردند که در بازرسی از خودروی توقیفی مبلغ ۴۰ هزار دلار ارز قاچاق و ۶۰۰ عدد قرص روان گردان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی دلار‌های قاچاق را ۵ میلیارد ریال برآورد کردند، بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.