مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت:بر اساس سامانه‌های تردد شمار، هرساله میزان تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان حدود ۱۰ درصد افزایش می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی خضری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان امروز در نشست تخصصی طرح مدیریت سرعت کشور که به میزبانی استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: استان اصفهان با بیش از ۱۱ هزار کیلومتر راه، حمل سالانه ۴۹ میلیون تن کالا و ۱۴ میلیون نفر مسافر یکی از استان‌های شاخص حمل ونقل و راهداری به شمار می‌آید.

او با اشاره به فعالیت ۳۵ هزار ناوگان باری و پنج هزار ناوگان مسافربری در استان اصفهان اضافه کرد: بر اساس سامانه‌های تردد شمار، هرساله میزان تردد در محور‌های مواصلاتی استان اصفهان حدود ۱۰ درصد افزایش می‌یابد.

خضری با بیان اینکه مسئولین و دست اندر کاران حوزه ایمنی، راه و حمل و نقل در تمام دستگاه‌ها در ذیل کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اصفهان گرد هم آمدند، گفت: با تفویض مسئولیت دبیری این کمیسیون به استان‌ها، کار‌ها و اقدامات علمی قابل تقدیری انجام شد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان تشکیل تیم‌های مشترک متخصص از اداره ایمنی و ترافیک و پلیس راه و ارائه مدل پیش بینی تصادفات جاده‌ای استان اصفهان را ماحصل هم افزایی دستگاه‌ها عنوان کرد.

خضری خاطرنشان کرد: این الگوی علمی به ما کمک کرد که با توزیع مناسب گشت‌های نظارتی و اقداماتی همچون احداث ایستگاه‌های امنیت سلامت در محور‌های مستعد تصادف، تعداد تصادفات را کاهش دهیم.

او ادامه داد: با وجود اینکه گزارش تصادفات هفت ماهه کشور روند افزایشی نشان می‌دهد در استان اصفهان شاهد کاهش ۱۴ درصدی تصادفات بوده‌ایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان اجرای طرح راه ایمن در نوروز سال جاری را یکی از طرح‌های موفق اداره کل، پلیس و سایر دستگاه‌های همکار عنوان و اظهار کرد: نتایج موفقیت آمیز اجرای این طرح در کاهش تصادفات ما را بر آن داشت تا دومین محور ایمن استان اصفهان را انتخاب و برنامه ریزی‌ها برای اجرای این طرح را آغاز کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.