آیت‌الله سید محمد شاهچراغی گفت: با وجود رهبری هوشیار و مردمی با بصیرت نقشه‌های شوم دشمنان محکوم به شکست است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی امام جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه هفته اول دی ماه ۹۸ در سمنان گفت: با وجود رهبری مجتهد و فقیه عادل و هوشیار، مردمی با بصیرت، جوانان انقلابی و نیرو‌های مسلح شجاع، نقشه‌های شوم دشمنان محکوم به شکست است.

او افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران ابدی است و پرچم آن باید با دستان مقام معظم رهبری به امام زمان (عج) برسد.

امام جمعه سمنان تصریح کرد: ملت انقلابی ایران، مجلسی انقلابی می‌خواهد و چنین مجلسی دارای شرایط باور داشتن انقلاب، حرکت در خط ولایت، دشمن‌ستیز بودن و تشنه خدمت بودن است.

آیت‌الله شاهچراغی ۹ دی را روز بصیرت ملت ایران اسلامی برشمرد و افزود: مردم بصیر کشور با این شاخصه انقلاب اسلامی را چهل ساله کرده و به آن تداوم بخشیده اند.

او با اشاره ولادت حضرت زینب (س) و تبریک به امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری، تصریح کرد: بانوان جامعه از این بانوی بزرگوار که نسخه دوم فاطمه زهرا (س) در عصمت و فضائل اخلاقی است و عاشورای حسینی را جهانی کرد الگو بگیرند.

امام جمعه سمنان و نماینده، ولی فقیه در استان با دعوت نمازگزاران به تقوا، تصریح کرد: تقوای پبامبر اسلام (ص)، تقوایی سیاسی است، بدان معنا که سازش با کافر و منافقان بی‌تقوایی محسوب می‌شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.