بهروز جعفری در نطق میان‌دستور:

تهديد و ترور، تأثيري بر انتخابات مجلس نخواهد گذاشت

بهروز جعفري در نطق ميان دستور امروز(سه‌شنبه) خود گفت: تهدید، تحریم و ترور هیچ تأثيري بر مشارکت مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نخواهد گذاشت.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، بهروز جعفری در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۲۷ دی) مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور ضمن تایید عملکرد مجلس هشتم گفت: تهدید، تحریم و ترور هیچ اثری بر مشارکت مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نمی‌گذارد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر فرمایشات رهبر معظم انقلاب نصب‌العین همه باشد و اتحاد اصولگرایان محقق شود،‌ سریع‌تر به اهداف نظام و کشور می‌رسیم.

وی در بخش ديگري از سخنان خود خطاب به رييس جمهور گفت:‌ جناب آقای رئیس جمهور دغدغه شما برای حل مشکل بیکاری قابل تقدیر است اما با این سیستم بانکی راه به جایی نخواهد برد، چرا که یک فرد بیکار نخواهد توانست ۴ ضامن برای دریافت وام پیدا کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درخصوص لزوم رسیدگی به وضعیت ایثارگران تاکید کرد: دولت، مجلس و و سایر نهادهای اصولگرا اگر امروز برای قشر ایثارگر کاری نکنند، چه کسی و کجا این کار را انجام خواهد داد؟

وی درباره جلسه سران قوا افزود: سران قوا از محورهای صحبت خود در جلساتی که با هم دارند، گزارش ارائه دهند و گرنه جلسات آنها جز دید و بازدید و یک اقدام تشریفاتی، اثر دیگری ندارد.

نماینده مردم سمیرم با اشاره به تلاش دولت براي اجراي فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها گفت: در مرحله دوم اجرای این قانون باید به وضعیت کشاورزی و صنعت رسیدگی شود که اگر یارانه آنها همانند دوره اول پرداخت نشود مشکلات عدیده‌ای گریبان کشاورزان و صنعتگران را می‌گیرد.

وی ادامه داد: هدف نهایی هدفمندی یارانه‌ها حاکم کردن نظام جامع تامین اجتماعی بود، اگر به وضعیت اقشار آسیب‌پذیر رسیدگی نشود، این قانون به اهداف ترسیم‌شده‌اش نمی‌رسد./س2

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار