در بیانیه جامعه اسلامی مهندسین مطرح شد؛

نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

جامعه اسلامی مهندسین، در بیانیه ای نهم دی را روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری کرد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌ها گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جامعه اسلامی مهندسین به مناسبت روز نهم دی بیانیه‌ خود را صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

" بسمه تعالی

نهم دی ماه روزی حماسی در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران است. ملتی سرافراز که دنیا را مبهوت ایستادگی خود نموده اند در نهم دی ماه پس از فرونشاندن آتش فتنه بزرگ سال ۱۳۸۸ هجری شمسی، چشم خود را در چشمه بصیرت و بیداری روئین تن نمودند و حماسه‌ای دیگر را به دفتر پر افتخار حیات ایرانیان افزون ساختند.

ساده اندیشان و کوته نگران در تلاشند که فتنه ۸۸ را داستانی تمام شده و واقعه‌ای گذشته نشان دهند، اما مردم با بصیرت ایران می‌دانند که فتنه ۸۸ عبرت آموز و حماسة بزرگ نهم دی ماه فراموش نشدنی و جلوه کم نظیری از بیداری و هوشیاری یک ملت است که شایستة فراگرفتن درس‌های بزرگی از آن حماسه عظیم است.

اما نهم دی ماه تنها روز حماسه ساز ملت ایران نبود. در طی قرن‌ها و علی الخصوص پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، آفرینش حماسه‌های بزرگی را از سوی ملت ایران شاهد بودیم که هر یک داستانی بلند و عبرت آموز دارد. امروز هم در فتنه اقتصادی که عیله مردم ایران به راه افتاده است، باز هم بصیرت و بیداری حرف اول را می‌زند و در این میان ناگفته پیداست که ملت، با مقاومتی بی بدیل کار خود را انجام داده است و حال این مسئولان هستند که باید هم قدردان ملت بزرگ ایران باشند و هم خادم شایسته این ملت برای بهبود اوضاع اقتصادی و کاهش فشار بر توده‌های مردم باشند. این انتظاری به حق است که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بار‌ها بر آن تاکید نموده اند که معیشت مردم و اصلاح وضعیت اقتصادی کشور باید اولویت اول مسئولان و خادمان ملت باشد.

جامعه اسلامی مهندسین ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی ماه و قدردانی از ملت سرافراز ایران و همچنین تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل (رحمت الله علیه) و مقام معظم رهبری (حفظ الله تعالی)، به عنوان قطره‌ای از دریای خروشان ملت، آحاد مردم ایران عزیز را به حضور در مراسم بزرگداشت این روز ماندگار در تاریخ ایران دعوت می‌نماید.

جامعه اسلامی مهندسین"

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار