رئیس سازمان نظام پرستاری استان چهارمحال و بختیاری، از عضویت یک هزار و ۸۰۰ پرستار در سازمان نظام پرستاری استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بهرام مرادی رئیس سازمان نظام پرستاری چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون یک هزار و ۸۰۰ نفر از پرستاران استان عضو سازمان می‌باشند و بیش از نیمی از اعضا فعال هستند.

او با اشاره به پیگیری‌های این سازمان برای احقاق حقوق پرستاران افزود: تا کنون چندین جلسه با حضور اعضای شورای اداری استانداری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ریاست دانشگاه علوم پزشکی، روسا و مدیران بیمارستان‌ها تشکیل و مطالبات پرستاران به طور جد در حال پیگیری است.

مرادی ادامه داد: از دیگر اقدامات صورت گرفته در شش ماهه اول سال در نظام پرستاری شهرکرد می‌توان به دیدار هیئت مدیره نظام پرستاری با ریاست و معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی و بحث و تبادل نظر در خصوص تخصیص کمک هزینه مالی برای احداث ساختمان نظام پرستاری، پرداخت اضافه کار پرستاران و طرح‌های پرستاری اشاره کرد.

او با اشاره به تجلیل از ۱۹ کارشناس پرستاری، فوریت‌های پزشکی و بهیار در مراسم روز جشن پرستار افزود: برگزاری مراسم تجلیل از پرستاران کوچکترین کاری است که می‌توان برای یادآوری تلاش‌های شبانه روزی این عزیزان انجام داد.

مرادی همچنین به تدوین برنامه‌های متنوع برای پرستاران و فرزندان آنان به مناسبت هفته پرستار (۱۱ تا ۱۷ دی ماه) اشاره داشت و گفت: برگزاری مسابقه نقاشی ویژه فرزندان پرستاران، برگزاری مسابقه خاطره نویسی و فراهم شدن فرصت دریافت تسهیلات بانکی برای خرید لوازم خانگی برای پرستاران از برنامه‌های تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار