فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: همه همکاری‌ها در مفاهیم سازمان‌های مختلف به ویژه در لباس پلیس، اورژانس و دیگر نهاد‌های نظام اسلامی خدمت به مردم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان شیراز در نشست تعاملی با محمدجواد مرادیان اظهار کرد: همه تعاملات و همکاری‌ها در مفاهیم سازمان‌های مختلف به ویژه در لباس پلیس، اورژانس و دیگر نهاد‌های نظام اسلامی خدمت به مردم است.

او با بیان اینکه قاعده و اصول کار در نیروی انتظامی و اورژانس یکی است، تصریح کرد: این دو مجموعه در جبهه فداکاری و خدمتگذاری در یک سنگر هستند و با وجود مشکلاتی که وجود دارد، نیازمند افرادی با ایمان و قوی است که به مردم و نظام اسلامی دلبستگی داشته باشد.

فرمانده انتظامی شیراز افزود: رسالت کاری نیروی انتظامی و اورژانس خدمت رسانی صادقانه به مردم است که در شرایط کنونی به برکت نظام اسلامی، این فرهنگ عینیت پیدا کرده و ما در زمینه فوریت‌های ایمنی و امداد و نجات می‌توانیم با یکدیگر تعاملات سازنده‌ای را داشته باشیم.

سرهنگ شجاعی آشنایی و تسلط پلیس به آموزش‌های امدادی را مهم دانست و بیان کرد: می‌توان با برگزاری کلاس‌های آموزشی مستمر و هدفمند توسط اورژانس استان در زمینه خود امدادی و امداد رسانی به مردم، موجب پیشگیری از آسیب‌های جبران ناپذیری شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.