هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه ۱۳ دی ماه با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های مختلف ایران برگزار می‌شود.

دربی تهرانی‌ها در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته نوزدهم لیگ برترفوتسال بانوان جمعه ۱۳ دی ماه با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های رفسنجان، فرخشهر، تهران، ساری، مشهد و اصفهان پیگیری می‌شود و ۲ تیم همشهری سایپا و رهیاب تهران در بازی‌های این هفته به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

مس رفسنجان _ پویندگان فجر شیراز

مس رفسنجان این هفته میزبان پویندگان فجر شیراز خواهد بود. رفسنجانی‌ها که تا به امروز با ۴۰ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند برای صعود به صدر جدول انگیزه بسیار بالایی دارند و تمام تلاششان را می‌کنند تا سه امتیاز این دیدار را کسب نمایند. رقیب تیم رفسنجان با ۱۶ امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارد. تیم پویندگان راه دشواری برای قرار گرفتن در بین چهار تیم بالای جدول و صعود به مرحله پلی آف دارد، اما این تیم می‌تواند با پیروزی در این رقابت جایگاه خود را در لیگ ارتقا دهد.

هیئت فوتبال شهرستان اصفهان _ پارس آرا شیراز

هیئت فوتبال شهرستان اصفهان در هفته نوزدهم به مصاف پارس آرا شیراز می‌رود. تیم هیئت اصفهان تا اینجای فصل نتوانسته نتایج خوبی کسب نماید و اینک با کسب سه امتیاز در ۱۸ بازی انجام شده در انتهای جدول قرار دارد. این تیم می‌تواند شکست‌های گذشته را این هفته با کسب نتیجه برد عوض کند. حریف تیم هیئت در این دیدار پارس آرا شیراز است که با ۱۲ امتیاز در جایگاه دهم قرار دارد و با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. این تیم چند بازیکن جدید خریداری کرده است و با انگیزه بالایی در دیدار روز جمعه به میدان می‌رود.

رهیاب تهران _ سایپا

رهیاب تهران در حساس‌ترین بازی هفته میزبان سایپا خواهد بود. تیم رهیاب تا اینجای فصل با ۲۵ امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارد و سایپا هم با ۳۵ امتیاز در رده چهارم لیگ است. این ۲ تیم جدال بسیار سختی با یکدیگر دارند و کسب سه امتیاز بازی برای آن‌ها حائز اهمیت است. اگر تیم سایپا نتیج این بازی را به نفع خود کند با ۲ پله صعود به رده دوم جدول می‌رسد، اما اگر رهیاب پیروز این دیدار سخت شود با یک پله صعود در جایگاه ششم قرار می‌گیرد و یک قدم به حضور در مرحله پلی آف رقابت‌های امسال نزدیک می‌شود.

شهروند ساری _ ملی حفاری

شهروند ساری در دیگر بازی این هفته میزبان تیم ملی حفاری خواهد بود. تیم ساری وضعیت چندان خوبی در نتیجه گیری‌های امسال نداشته است و اکنون با هفت امتیاز از ۱۸ بازی در رده یازدهم مسابقات قرار دارد. این تیم راه دشواری برای شکست تیم ملی حفاری در بازی روز جمعه پیش رو دارد چرا که این تیم با ۳۹ امتیاز در جایگاه سوم لیگ قرار دارد و برای بازگشت به صدر رقابت‌ها و ارتقا جایگاه خود به دنبال سه امتیاز این دیدار است.

هیئت فوتبال خراسان رضوی _ پالایش نفت آبادان

هیئت فوتبال خراسان در دیگر بازی این هفته میزبان تیم پالایش نفت خواهد بود. تیم خراسان که با ۴۳ امتیاز در صدر جدول قرار دارد برای حفظ جایگاه خود با رقیبان به دنبال کسب سه امتیاز این دیدار است. حریف تیم خراسان در این بازی پالایش است که با ۲۷ امتیاز در رده ششم است و امید زیادی برای قرار گرفتن جزو چهار تیم برتر برای صعود به مرحله پلی آف رقابت‌ها دارد.

نامی نو اصفهان _ دختران کویر مس کرمان

نامی نو اصفهان در دیگر بازی هفته نوزدهم به مصاف دختران کویر می‌رود. تیم نامی نو در حال حاضر با ۳۷ امتیاز در رده پنجم قرار دارد و از آغاز نیم فصل دوم تاکنون بدون هیچ شکستی تلاش زیادی برای صعود به مرحله پلی آف رقابت‌ها می‌کند. این تیم می‌تواند با کسب سه امتیاز بازی روز جمعه با ۲ پله صعود در رده سوم قرار گیرد. تیم دختران کویر کرمان هم با ۲۰ امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارند و به خاطر بومی گرایی‌هایی که در ترکیب بازیکنانشان انجام داده اند نتوانستند جزو مدعیان بزرگ در لیگ باشند.


بیشتر بخوانید: ثبت یک رکورد تاریخی توسط بانوان در فوتبال ایران


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار