برگزاری مجلس گرامیداشت سرتیپ دوم خلبان شهید محمدرضا رحمانی در تبریز

مراسم گرامیداشت سرتیپ دوم خلبان شهید محمدرضا رحمانی که در حادثه سقوط جنگنده میگ ۲۹ جان باخت در تبریز برگزار شد.

مجلس گرامیداشت سرتیپ دوم خلبان شهید محمدرضا رحمانی در تبریز برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،صبح امروز مراسم گرامیداشت شهید والامقام امیر سرتیپ دوم خلبان محمدرضا رحمانی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار آذربایجانشرقی و جمعی از یگان‌های مسلح استان در مسجد طوبی تبریز برگزار شد.

حجت الاسلام نوبری سخنران این مراسم گفت: قرآن علت باقی ماندن یاد شهدا را ذوب شدن در دین و ذوب شدن در دستورات دینی می‌داند.

او افزود: این‌ها نیرویی هستند که به این مردم خدمت کرده‌اند و جان شیرین خود را در طبق اخلاص قرار دادند تا نفس کشیدن ما بدون ترس و واهمه باشد.

حجت الاسلام نوبری افزود: کسانی که در هشت سال دفاع مقدس با عزت و سرافرازی، عزت و شوکت مملکت را حفظ کردند واجازه ندادند تا یک وجب از این خاک به دست دشمن بیفتد.

او گفت:در قرآن کسانی که دل به خدا سپرده و زندگی خود را فقط و فقط در راستای اراده خداوند متعال تنظیم کرده اند و اصلآ خودشان را نمی‌بینند انسان‌هایی عزتمند هستند و قرآن این گروه را زمان شناس، دشمن شناس و قیام کنندگان مقابل دشمنان می‌داند.

حجت الاسلام نوبری با بیان اینکه خداوند متعال دشمنان را می‌شناساند و راه‌های مختلفی را برای مقابله در برابر آن‌ها به ما نشان می‌دهد، گفت: اولین دشمن شیطان است که انسان را از مسیر اصلی و بندگی دور می‌کند و او را از حقیقت باز می‌دارد که باید در مقابلش بایستیم.

گفتنی است، ۴ دی ماه سال جاری در سقوط یک فروند جنگنده میگ ۲۹ ارتش خلبان محمدرضا رحمانی به فیض شهادت نائل شد و پس از گذشت دو روز از این سانحه، ارتش جمهوری اسلامی شهادت خلبان این جنگنده را تایید کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.