مدیر کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: اجرای پروژه زیرسازی راه آهن بیرجند - گناباد در صورت پرداخت به موقع اعتبار به پیمانکار سرعت می‌گیرد.

جعفری مدیر کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  با اشاره به اینکه قرارداد با پیمانکار برای زیر ساخت پروژه راه اهن بیرجند-گناباد به مدت3 سال و نیم بسته شده است گفت: اگر اعتبارات به موقع تامین شود ، زودتر ازموعده مشخص شده این پروژه به اتمام خواهد رسید.

او افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده تا ظرف یکسال عملیات خاکی و خاکبرداری این پروژه انجام خواهد شد و مراحل اتمام ابنیه فنی و یک تقاطع با محور بیرجند قاین در سال‌های بعد اجرا می شود.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی ادامه داد: ساختمانی که برای تجهیز کارگاه پروژه ساخته می شود در حال حاضر بالغ بر یک هکتار زمین در جنب روستای شریف آباد برای تجهیز کارگاه در نظر گرفته شده است.

او همچنین اظهار کرد: تاسیسات از قبیل ایستگاه بتن و کارگاه‌های تعمیرات ماشین آلات ساخته خواهد شد و در آینده هم باز و در بحث مجتمع‌های خدمات رفاهی از این ساختمان استفاده خواهد شد.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.