رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام؛

تصادفات ساختگی دراستان ایلام روند افزایشی داشته است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت:تصادفات ساختگی دراستان ایلام روند افزایشی داشته است.

تصادفات ساختگی دراستان ایلام روند افزایشی داشته است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان ایلام درنشست هم اندیشی با رئیس سازمان پزشکی قانونی استان که با حضورکارشناسان تصادفات برگزارشد،گفت :پلیس راهور و سازمان پزشکی قانونی دو دستگاهی هستندکه دربررسی وضعیت مصدومین و متوفیان تصادفات رانندگی مسولیت های مشترک دارند .

سرهنگ ابوالفضل کوهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام اظهارداشت: ضروری است کارشناسان این دو سازمان به منظور احقاق حق زیان دیدگان با دقت نظر فراوان به بررسی تصادفات و وضعیت مصدومین بپردازند.

سرهنگ کوهزادی در ادامه با اشاره به اینکه پلیس راهور و پزشکی قانونی دو مرجع رسمی ارائه آمارمصدومین و کشته‌های سوانح و حوادث ترافیکی می‌باشند، افزود: براین اساس باید تلاش کنیم تا آمار‌های دقیق و بدون اختلاف که مبنای تصمیم گیری و تصمیم سازی است به مسئولین ارائه کنیم.

در ادامه این جلسه رئیس سازمان پزشکی قانونی استان ایلام هدف از این نشست را ارتقاء توانمندی کارشناسان تصادفات در کشف و شناسائی تصادفات ساختگی اعلام کردو افزود: باتوجه به روندافزایش تصادفات ساختگی دراستان ایلام مصم هستیم برای مقابله با این پدیده مذموم اطلاعات و تجارب خود را به کارشناسان راهور که بطو رمستقیم با این موضوع درگیرهستند انتقال دهیم.

دکتر مهدی علی زاده مهاجر تصریح کرد:براساس تحقیقات صورت گرفته این پدیده ناهنجار اجتماعی دراستان ایلام به واسطه شرایط خاص اقتصادی و مولفه‌های دیگر از قبیل بیکاری، بیشتر است.

او با بیان اینکه این گونه افراد فرصت طلب عموما ازقشرجوان و بیکار جامعه واکثر دارای سوابق کیفری بوده و بصورت شبکه‌ای باهم در اتباط هستند، خاطر نشان کرد: بررسی‌های ما نشان می‌دهد در یک بازه زمانی یک ماهه دری کی از روستا‌ها ۱۱ مورد تصادف ساختگی جرحی رخ داده است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی استان ایلام گفت:تمامی دستگاه‌های نظامی، قضائی و بیمه‌ها می‌توانند با شناسائی به موقع این افراد و اعمال مجازت‌های سنگین با این پدیده برخورد کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.